OnePlus שברה את מחסום מכירות מיליארד הדולר

ההצלחה היחסית של החברה בולטת עוד יותר אם משווים אותה למשבר רב השנים של HTC שממשיכה להפסיד כסף, וגם לחוסר ההצלחה היחסי של מוטורולה שכזכור נמכרה בשנה שעברה שוב

עוד שנה של גיוסים. אילוסטרציה: BigStock

OnePlus, שהתחילה את דרכה כחברה קטנה ויחסית צנועה, שברה שיא מכירות חדש כשהצליחה להשאיר מאחור את קו המיליארד דולר במכירות, ואף במידה רבה – 1.4 מיליארד. ויותר מכך, לפי החברה היא אף רשמה רווחים אותם היא מגדירה כ-"בריאים".

OnePlus מעוררת עניין רב מסביבה, אפילו יותר ממכירות, מרגע שיצאה לאוויר העולם. אם בהתחלה זה היה בגלל שיטת המכירות הספרטנית שלה, בה היה צורך להשיג הזמנה מחבר כדי שניתן יהיה להשיג הזמנה למכשיר, בהמשך היא כבר הפכה לחברה שמציעה תמורה יחסית גבוהה לכסף, ואף איכות גבוהה שעונה למגמות בשוק, כפי שניתן לראות במכשיר הדגל האחרון שלה, OnePlus 5T.

החברה אמנם לא חושפת את ההכנסות שלה בשנים האחרונות, אבל ההתייחסות ל-"רווחים בריאים", הגיעה מפיו של המנכ"ל, פיט לאו. "אם חברה אינה בריאה, צרכנים יחשבו פעמיים לפני שהם ירכשו ממנה מוצר. אנחנו רוצים לשלוח איתות שאנחנו חברה בריאה", הוא אמר.

ההצלחה היחסית של OnePlus בולטת עוד יותר אם משווים אותה למשבר רב השנים של HTC שממשיכה להפסיד כסף, וגם לחוסר ההצלחה היחסי של מוטורולה (Motorola) שכזכור נמכרה בשנה שעברה שוב, והפעם מגוגל (Google) ללנובו (Lenovo).

יש להזכיר שחלק גדול ממניות OnePlus מוחזקות בידי תאגיד האלקטרוניקה הסיני BBK ששולט בעוד שתי יצרניות סיניות גדולות; אופו (Oppo) ו-Vivo.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים