אלקטרה מוצרי צריכה רכשה את רשת SmartPhone בשישה מיליון שקלים

מדובר בתוספת לרכישות שביצעה החברה בשוק הסלולר בשנתיים האחרונות וכוללות את הספקית גולן טלקום ואת אלפא-טלקום, יבואנית הטלפונים של וואווי לישראל

זאב קלימי, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה. צילום: יוני רייף

אלקטרה מוצרי צריכה ממשיכה לחזק את האחיזה של בשוק הסלולרי הישראלי עם רכישה נוספת. החברה הודיעה כי רכשה, תמורת שישיה מיליון שקלים, את רשת חנויות הסלולר SmartPhone לאחר שזו נקלעה לקשיים ונכנסה למצב של הקפאת תהליכים.

מדובר בתוספת לרכישות שביצעה החברה בשוק הסלולר בשנתיים האחרונות וכוללות את הספקית גולן טלקום ואת אלפא-טלקום יבואנית הטלפונים של וואווי (Huawei) לישראל.

עוד לפני הרכישה, הייתה אלקטרה באמצע מהלך לבניית חנויות המוכרות מכשירים סלולריים ואביזרים נלווים בשם מחסני חשמל Digital וסלולר שפעלה כזרוע של חנויות רשת מחסני חשמל וכללה שש חנויות. 22 החנויות של SmartPhone בעצם יוטמעו ברשת הקיימת של אלקטרה. הרכישה כוללת 22 חנויות עם שטח של 20-50 מ"ר בקניונים ובמרכזי סחר בפריסה ארצית.

לדברי זאב קלימי, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, "הרכישה היא חלק נוסף מיישום אסטרטגיית הצמיחה של אלקטרה מוצרי צריכה בתחום התקשורת והמובייל עם רכישת גולן טלקום ויבואנית וואווי בישראל".

"כעת נוכל להרחיב את הנגישות לקהל הפוקד את הקניונים ולאפשר להם לרכוש חבילות סלולר של גולן טלקום לצד מכשירי סלולר, אביזרים משלימים, גאדג'טים, מדפסות, מחשבים ניידים, קונסולות משחק, סטרימירים וכיו"ב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים