Spot.IM השלימה גיוס של 25 מיליון דולר

כספי ההשקעה ישמשו לפיתוח טכנולוגיות לאתרי חדשות הגדולים בעולם, אשר יסייעו להם להיאבק בפייסבוק, שמשתפת את כתבותיהם מבלי לתגמל את יצרני התוכן

נדב שובל, מנכ"ל Spot.IM. צילום: יח"צ

Spot.IM השלימה גיוס בסך 25 מיליון דולר, שהובל על ידי ג'ף הורינג, מייסד ומנכ"ל קרן הון הסיכון Insight Venture Partners.

עוד לקחו חלק בגיוס בגיוס קרן Norma Investment המייצגת את איש העסקים רומן אברמוביץ׳ ו-Altair Capital.

זה סבב הגיוס השלישי של החברה, וכולל הגיוס הנוכחי – החברה הגיעה לסכום כולל של 37 מילון דולר.

כספי ההשקעה ישמשו לפיתוח טכנולוגיות לאתרי חדשות הגדולים בעולם, אשר יסייעו להם להיאבק בפייסבוק (Facebook) שמשתפת את כתבותיהם מבלי לתגמל את יצרני התוכן. בין השאר הכסף ישמש לגייס חמישה מתכנתי-על, שיזכו לתנאי השכר הטובים ביותר בארץ.

Spot.IM מפתחת טכנולוגיות המוסיפות רובד חברתי לאתרי חדשות ותוכן, שתאפשר לבנות קהילות גולשים ולהשפיע על הרגלי גלישה. כך אתרים שהפכו להיות ספקי תוכן חינמי לפייסבוק וטוויטר (Twitter) יוכלו להילחם ברשתות חברתיות, המנצלות את התכנים מאתרים חיצוניים כדי לבנות קהילות אצלן בפלטפורמה.

ישי גרין, CTO ומייסד משותף Spot.IM. צילום: איל גזיאל ותומר פולטין

ישי גרין, CTO ומייסד משותף Spot.IM. צילום: איל גזיאל ותומר פולטין

לדברי נדב שובל, מנכ"ל וממייסדי Spot.IM, "בעלי אתרים נוצלו זמן רב מדי על ידי ענקים חברתיים כמו פייסבוק, המשתפים תכנים שבעלי אתרים יוצרים, וכך נהנים מקהילות ודיונים הנוצרים ברשת החברתית סביב תוכן שאינו שייך להם".

"הרשתות מייצרות עלייה משמעותית בהכנסות משהיית גולשים, שהיו אמורים לתגמל את יצרני התוכן ולא את הרשת ששדדה אותו. מטרתנו להחזיר לאתרים את קהילות הגולשים שיצרכו את התוכן ישירות מהאתר בו הוא נוצר, יקיימו בו את הדיונים ויחוו את ייחודיות הקהל שגולש בו".

Spot.IM נוסדה בשנת 2012 על ידי שובל וישי גרין. מוצרי החברה מותקנים באתרי החדשות המובילים בעולם ביניהם AOL, פורבס (Forbes ), פוקס ניוז (Fox News), טיים (Time), האפינגטון פוסט (Huffington Post), Oath ועוד.

לפי חברת ניתור האינטרנט SimilarWeb, בכל חודש יותר מ-400 מיליון משתמשים צופים ביותר ממיליארד וחצי דפים בהם מותקנים מוצרי החברה. ל-Spot.IM משרדים בתל אביב, לונדון וניו יורק, בהם מועסקים כ-40 עובדים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים