ShoppingIL: אז איפה אתם בחג הקניות הישראלי?

1,300 עסקים ישראלים ישתתפו ב-ShoppingIL - חג הקניות הישראלי שנערך ביוזמת גוגל ויחול ב-8-9 בנובמבר - יותר מפי שניים ממספר העסקים בשנה שעברה ● האירוע יפתח את חודש הקניות האינטרנטיות ● בתי העסק יציעו עד 70% הנחה ומגוון מבצעים מיוחדים בחגיגה שכולה כחול לבן

ShoppingIL. לוגו.

ShoppingIL יתקיים ב-8-9 בנובמבר. חג הקניות הישראלי ברשת חוזר בפעם הרביעית והפעם ייקחו בו חלק 1,300 עסקים ישראלים, יותר מפי שניים ממספר העסקים שמכרו במסגרתו בשנה שעברה.

האירוע, ביוזמת גוגל (Google), הוא למעשה חגיגת קניות כחול-לבן ברשת, שנערכת זו השנה הרביעית.

החל משעה 00:01 ב-8 בנובמבר, ולמשך 48 שעות, יתקיים ה-ShoppingIL ובמסגרתו יוצעו לגולשים הישראלים הטבות ומבצעים מיוחדים של מיטב החנויות והרשתות במגוון רחב של תחומים: אופנה, ילדים, סלולר, מחשבים וגאדג'טים, מוצרי חשמל, עיצוב הבית, בריאות, טיפוח, תיירות ועוד. בתי העסק יציעו עד 70% הנחה ומגוון מבצעים מיוחדים.

מיזם ShoppingIL נולד לפני כ-4 שנים במטרה לקדם את תעשיית המסחר האלקטרוני המקומית, להעלות מודעות ולחשוף צרכנים לעסקים ישראליים שמוכרים ברשת כמו גם לתת במה לעסקים, בכלל זה עסקים קטנים, למינוף הפעילות שלהם לצמיחה.

כמו בשנה שעברה, גם השנה יתקיים ShoppingIL במתכונת פתוחה, שמאפשרת לכל בית עסק מקוון בארץ לקחת חלק בחגיגה, כאשר גובה ההנחות, מספר המבצעים או הדילים השונים יהיו תחת אחריותו הבלעדית של בית העסק ויופיעו באתר בית העסק.

מ-150 עסקים ל-1,300 בתוך 4 שנים

בשנה שעברה השתתפו למעלה מחצי מיליון ישראלים בחג הקניות המקוונות הישראלי, ShoppingIL. אלו הפכו את 48 שעות המכירה לחגיגה לצרכנים ולעסקים הישראלים, בדומה לסייבר מאנדיי (Cyber Monday) האמריקני. מעניין לציין כי בשנה הראשונה עמד מספר העסקים המשתתפים על כ-150 בלבד.

השנה חוברת גוגל למספר חברות, שתורמות כל אחת מניסיונה ויכולותיה בכדי להפוך את ימי המכירות לחגיגה אמיתית. את זירת המבצעים החמים מפעילה zap השוואת מחירים. האתר הקים פלטפורמה ייעודית שתציג כ-7,000 מבצעים אטרקטיביים מאלפי עסקים ישראלים. העסקים יציעו אלפי מוצרים בהנחות ובהטבות מיוחדות כמו מבצעי 1+1, מבצעי הנחה, אפשרויות משלוח בחינם, משלוח מהיר ועוד.

נתוני zap מראים כי הקטגוריות המובילות עם שיעור ההצעות הגבוה ביותר בימי המכירות הן אופנה ולייפסטייל, בית וגן, משרד וחשמל ואלקטרוניקה. בנוסף, 33 אחוז מהעסקים בחרו לתת משלוח חינם ו-14 אחוז מהם מעניקים משלוח מהיר.

דואר ישראל ושירות השליחים של חברת Gett מציעים אף הם הטבות מיוחדות לימי המכירות. לקוחות דואר ישראל יוכלו לבחור היכן תימסר החבילה באחד מבין 1,100 מרכזי מסירה של הדואר ברחבי הארץ. החברה מציעה שירות איסוף חבילות מהסניף עד הבית, ללא המתנה באמצעות שירות 'my post' באתר הדואר או שליחות מהירה של חצי שעה בגוש דן באמצעות שירות השליחים Gett.

בין בתי העסק שכבר הבטיחו את השתתפותם השנה: קסטרו, רנואר, גרופון, מאק, וואלה!שוופס, ללין, לוריאל, רשת פתאל, באג, סופר פארם, קפה לנדוור, קפה ג'ו, באליגם, שופרסל, רנו, ניסאן, טויס אר אס, פרטנר, פיקס, קרביץ, שטראוס מים, SOHO, לופה, ישרוטל, קליניק, HOT ועוד. לצד אלו צפויים להשתתף גם עסקים קטנים מכל רחבי הארץ.

ישראלים: עדיין קונים יותר באתרי חו"ל

על פי מחקר שערכה גוגל על ידי מכון שילוב – באמצעות סקר שהתקיים בחודש אוקטובר ושכלל 500 נשאלים בגילאי 18+ ע"פ מדגם מייצג – נמצא כי כ-91 אחוז מהישראלים קנו באמצעות האינטרנט בחודש האחרון. סל הקניות הממוצע בישראל עומד על 371 שקלים, עם מספר רכישות ממוצע של 2.8 פריטים. 12 אחוז מהישראלים העידו כי הם מוציאים בקניה אחת סכום הנע בין 1,000 ל-500 שקלים. 72 אחוז מהקונים מוציאים בין 50-300 שקל בקנייה בודדת באינטרנט.

23 אחוז מהישראלים מעידים כי הם רוכשים רק או בעיקר באתרים ישראלים, לעומת 53 אחוז שרוכשים בעיקר או רק באתרים מחו"ל. המוצרים הפופולריים לקנייה באתרים ישראלים הם ביגוד (36%) ותיירות (36%).

הרשימה זהה לזו של מוצרים הפופולריים מאתרים בינלאומיים – ביגוד (66%), תיירות (47%), מוצרי אלקטרוניקה (45%) והנעלה (42%). הקטגוריות בהן קיימת העדפה לרכישות אונליין בישראל הן מוצרי חשמל לבית (26% רוכשים בארץ לעומת 13% בחו"ל), מזון טרי (23% בארץ לעומת 8% בחו"ל) ומזון יבש (20% בארץ לעומת 8% בחו"ל).

93 אחוז מהישראלים קונים עבור עצמם באינטרנט. 50 אחוז קונים בעבור בן או בת זוג ו-47 אחוז אמרו כי הקניות הם בעבור הילדים. המעסיקים לא ישמחו לגלות כי 30 אחוז מהנשאלים ציינו שהם מבצעים קניות בזמן העבודה, ובכל זאת שעות הערב הן הפופולריות ביותר להוצאת כספים, עם 78 אחוז שביצעו רכישות בשעות אלו.

הישראלים מייחסים חשיבות גבוהה ביותר לכך שהאתרים יהיו אמינים, יציעו מחיר טוב ויספקו תשלום מאובטח. בכל הפרמטרים מובילים אתרי בינלאומיים, כשהפער הגדול ביותר הוא בתפיסת מחיר טובה יותר בקרב אתרי מחוץ לארץ. האתרים הישראלים דורגו גבוה מאתרי חו"ל בכל הנוגע לזמני משלוח מהירים, הצעת מוצרים המתאימים לשימוש בארץ ואפשרות תשלום בשקלים ובעברית.

כל העסקים המשתתפים יופיעו באתר המרכז את החגיגה בכתובת shoppingil.co.il.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים