בפעם הראשונה: ווזניאק לא ישדרג ל-iPhone החדש ביום ההשקה

סטיב ווזניאק, שותפו של סטיב ג'ובס להקמת אפל, מעדיף לחכות עם השדרוג ל-iPhone X ולהישאר עם ה-iPhone 8 שלו ● כשזה מגיע מחובב גאדג'טים כמוהו – זאת הצהרה מפתיעה

עם הראש בחלל. סטיב ווזניאק. צילום: ניקולס הריסון, מתוך ויקיפדיה

בפעם הראשונה, המייסד במשותף של אפל (Apple), סטיב ווזניאק, לא ישתדרג ל-iPhone החדש, מדגם ה-X, ביום ההשקה. "אני מעדיף לחכות ולראות איך הוא יהיה. אני שמח עם ה-iPhone 8 שלי – שמבחינתי הוא כמו ה-iPhone 7, שגם הוא כמו ה-iPhone 6", אמר ווזניאק בראיון ל-CNBC. "מסיבה כלשהי, ה-iPhone X יהיה ה-iPhone הראשון שלא אשדרג אליו ביומו הראשון".

ווזניאק ידוע בחיבתו הרבה למכשירי אלקטרוניקה ולגאדג'טים, ובאוסף הגדול שהוא נושא איתו לכל מקום. לכן, כצפוי, בדרך כלל אפשר למצוא אצלו את מכשיר ה-iPhone העדכני ביותר. מכאן שכשהיא מגיעה ממנו, האמירה שה-iPhone X לא שווה את הדילוג על ה-iPhone 8 – שגם אותו הוא מתאר כ-iPhone 6 משובח – היא כמו כתב אישום מעליב.

ואולם, ייתכן שווזניאק הוא לא האיש המתאים ל-iPhone X. אדם שסוחב איתו 20 ק"ג של גאדג'טים על בסיס יומי הוא זה שמחליט שהוא מעדיף חיישן טביעת אצבע על פני סורק פנים, גם אם זו טכנולוגיה סקסית יותר. ואולי זהו אחד מסוגי הבעיות הקשורות ב-iPhone X – גם אם הוא מכשיר מעולה, הוא אמור להיות יותר. הוא אמור להיות, שוב, ההמצאה של ה-iPhone, משהו שיהיה כל כך משכנע ומרגש, שכל אחד שיכול להרשות לעצמו (כולל ווזניאק עצמו) ירגיש חובה לרכוש אותו.

ואולי אחרי הכל זה אינו המקרה? אם לקוחותיה הנאמנים של אפל מרגישים כמוהו, אפל עשויה להיתקל בהפתעה לא נעימה ביום ו' בשבוע הבא, ה-3 בנובמבר, שנקבע כיום המכירות הראשון של המכשיר החדש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים