קבוצת טובול הטמיעה את פתרונות האבטחה של Sophos

הפרויקט, בהיקף של 200 אלף שקלים, נמשך כמה שבועות והסתיים באחרונה ● הוא משרת כ-300 עובדים בשלושת סניפי הארגון

מוטי רותם, מנמ''ר קבוצת טובול. צילום: יח"צ

קבוצת טובול, הפועלת בענף הבניה בארץ, הטמיעה את פתרונות אבטחת המידע של Sophos.

Sophos מיוצגת בישראל על ידי Power Communication. הפרויקט, בהיקף של 200 אלף שקלים, נמשך כמה שבועות והסתיים באחרונה. הוא משרת כ-300 עובדים בשלושת סניפי הארגון.

קבוצת טובול הוקמה ב-1984, ופועלת בתחומי הייבוא, השיווק וההפצה של חומרי בנין, קרמיקה, דלתות פנים ויזמות בענף הבניה. היא מונה 300 עובדים ולה סל מוצרים של כ-60 אלף פריטים.

את הפרויקט ערכה Expert2IT. בפרויקט הוטמעו פתרונות מקיפים לאבטחת המידע של קבוצת טובול, אשר מאפשרים שליטה מרכזית על כל מערכות ההגנה, לצד גישה בטוחה מרחוק וחיבור מאובטח לסניפים.

במסגרת הפרויקט הוטמע פתרון Sophos UTM (ר"ת Unified Threat Management) לניהול מאוחד של איומים בסניפי הארגון המרכזיים, הכולל את כל המודולים שיש – ביניהם WAF, הגנה על אימייל,  הגנה על רשתות ומניעת חדירה, VPN ועוד. כמו כן הוטמעו פתרונות הדור הבא להגנת נקודות קצה, המנוהלים בפלטפורמת Sophos Cloud Central, ופתרון Sophos Intercept-X להגנה מפני מתקפות כופרה ו-zero day.

הסניפים המרוחקים של טובול חוברו למטה החברה על ידי Sophos Red, התקן את'רנט מרוחק (Remote Ethernet Device), המאפשר להרחיב את יכולות ההגנה הארגוניות לכל סניף ומיקום בקלות.

קבוצת טובול

קבוצת טובול

מוטי רותם, מנמ"ר קבוצת טובול, אמר כי "חיפשנו פתרונות אבטחת מידע שיספקו את ההגנה המקיפה והאיכותית ביותר מחד, וקלות בניהול מאידך".


"כפי שקבוצת טובול מציעה ללקוחותיה סל רחב וכולל של מוצרים בענף הבניה – תחת קורת גג אחת, כך גם בחרנו ספק שייתן מענה מקיף לכל צרכי אבטחת המידע של הארגון. הטמענו פלטפורמה אחת פשוטה ויעילה, וזאת לאחר בחינה מדוקדקת של יכולות ההגנה שלה".

גיל פלד, מנכ"ל Expert2IT, אמר כי "Sophos מציעה פתרונות רבים להגנה ארגונית מפני כל סוגי ההתקפות האפשריות הידועות והלא ידועות. היא היחידה שמספקת כיום פתרון אבטחה מסונכרן, המאפשר לכל רכיב הגנה בארגון 'לדבר' עם כל שאר הרכיבים ולמנוע התקפות בזמן אמת – עוד לפני שהן מגיעות ליעדן".

אילן סגלמן, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי ב-Power Communication ומנהל פעילות Sophos בישראל. צילום: יח"צ

אילן סגלמן, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי ב-Power Communication ומנהל פעילות Sophos בישראל. צילום: יח"צ

אילן סגלמן, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי ב-Power Communications ומנהל פעילות Sophos בישראל, הוסיף כי "פתרונות אבטחת המידע של Sophos מספקים הגנה מקיפה ושקט נפשי לארגונים מבוזרים, הזקוקים ליכולת שליטה מרכזית בכל ההיבטים של אבטחת המידע, הן במטה החברה והן בסניפים מרוחקים שלה. כל זאת, תחת מערך ניהול פשוט וקל, שחוסך בשעות עבודה ומספק תובנות רבות ערך לטווח הקצה והארוך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים