הטלפון המדובר של Essential יוצג באופן רשמי ב-25 באוגוסט

האירוע עצמו אמור להיות די מצומצם כך שרק מעט אנשים יוכלו לראות ולגעת במכשיר במקום, אבל אנדי רובין, מנכ"ל החברה, התחייב שבמסגרת האירוע הוא יודיע על מועד האספקה הסופי של המכשיר שאמור לעלות 699 דולר

מחכים בציפייה להפתעה. אילוסטרציה: fkdkondmi/BigStock

אנדי רובין, מנכ"ל Essential, הודיע כי יציג באופן רשמי, לראשונה, את הטלפון מעורר הציפיות של החברה בסוף השבוע הבא, ב-25 באוגוסט.

ההודעה הזו, שלוותה בהזמנה רשמית לאירוע שמוצג כאירוע "תצוגה ראשונה" (First Look Event), מגיעה שבוע לאחר שרובין הציג בציוץ את קו הייצור של המכשיר הראשון של החברה, Essential PH-1, כדי להזים את השמועות ואת התהיות שעלו לאחר שחרג מהמועד בו התחייב לשלוח את הטלפונים הראשונים לאנשים שתרמו לפרויקט מימון ההמונים של החברה לצורך ייצור המכשיר.

האירוע עצמו אמור להיות די מצומצם כך שרק מעט אנשים יוכלו לראות ולגעת במכשיר במקום, אבל רובין התחייב שבמסגרת האירוע הזה הוא יודיע על מועד האספקה הסופי של המכשיר שאמור לעלות 699 דולרים.

מעורר ציפיות רבות

בשבוע שעבר זכה רובין לחיזוק מצד אמזון (Amazon) ופוקסקון (Foxconn) שהודיעו כי ישקיעו 300 מיליון דולר בחברה שלו.

מאז הוכרז המכשיר הוא מעורר ציפיות רבות, לצד התהיות כאמור לעיל. מדובר במכשיר שעל פניו אמור להיות אחד הטובים ביותר בשוק. הוא יגיע עם מסך ללא שוליים בגודל 5.7 אינץ' ביחס היבט של 16:9 ורזולוציה של 2,560×1,312 פיקסלים. המערכת על שבב היא ה-Snapdragon 835 והוא יגיע עם 4 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ו-128 ג'יגה-בייט אחסון מובנה.

כמו כל המכשירים המודרניים, יגיע גם ה-PH-1 עם שתי מצלמות מאחור, שתיהן בגודל 13 מגה-פיקסל, אבל אחת RGB ואחת מונו. יהיה גם חיישן לייזר שיעזור לצילום מהיר והתאמת מרחק. מקדימה תהיה מצלמה של 8 מגה-פיקסל.

אבל הדבר הכי מעניין במכשיר הוא דווקא החומרים ממנו הוא מיוצר. הגוף עצמו אמור להיות מיוצר מטיטניום, ואילו הגב מסוג של קרמיקה, מה שכנראה מוביל למשקל היחסית גבוה שלו, 185 גרם, למרות שעוביו סביר מאוד עם 7.8 מ"מ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים