אמזון ופוקסקון ישקיעו 300 מיליון דולר בסמארטפון של מייסד האנדרואיד

יחד עם גופים אחרים, ישקיעו שתי חברות הענק ב-Essential, שעליו הכריז רובין מוקדם יותר השנה ● המכשיר צפוי להימכר תמורת 700 דולר באמזון, בבסט-ביי ואצל מפיצים נוספים

אנדי רובין, ממציא האנדרואיד - ו-Essential. צילום: יויצ'ירו אקיאמה, מתוך ויקיפדיה

 

מוקדם יותר השנה הפתיע מייסד אנדרואיד (Android), אנדי רובין, כשהודיע על סמארטפון ה-Essential. השוק לא הופתע מכך שרובין מתכנן מכשיר אנדרואידי מהודר מהקצה העליון – אלא מכך שהוא הקים חברה חדשה לצורך כך ולא השתמש באחת מהיצרניות הגדולות.

Essential Phone. צילום: יח"צ

Essential Phone. צילום: יח"צ

מכל מקום, כמה שבועות לפני שיוצג בשווקים למכירה, ה-Essential זוכה לרוח גבית שעשויה להכניס אותו לרשימת המכשירים הנחשקים – בעזרת Tencent, פוקסקון (Foxconn), שותפת הייצור של אפל (Apple), וגולת הכותרת – אמזון (Amazon), שהחליטו להשקיע במכשיר 300 מיליון דולר – מה שמסמל הבעת אמון בחברה צעירה וטירונית. בייחוד מצידה של אמזון, שעשויה להיות הגורם שישפיע הכי הרבה על הצלחת המכשיר, שכן היצרנית החדשה אישרה שהסמארטפון יחל להימכר באמזון בשבועות הקרובים. הסכום שבו יימכר המכשיר צפוי להיות 700 דולר ואפשר להניח שהוא יזכה למקום של כבוד בחלון הראווה של חנות אמזון.

מלבד אמזון, יימכר המכשיר גם בבסט-ביי (Best Buy), בספרינט (Sprint) ובאתר של Essential.

נותר רק לחכות ולראות האם יהיה די בשמות הגדולים וביתרון קמעונאי כדי לשבור סוף כל סוף את הקללה הרובצת על נישת מכשירי אנדרואיד יוקרתיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים