שיאומי וממשלת סין מחפשות סטארט-אפים בישראל

הענקית הסינית והשלטון הסיני משתפים פעולה במסגרת אקסלרטורים שתפעיל קבוצת Innonation בבייג'ינג ובתל אביב, שיאפשרו לחברות הישראליות חיבור עם אחד השווקים הגדולים בעולם

שת"פ ישראל-סין - IPIEC Global 2018 - תחרות הסטארט-אפים הבינלאומית. אילוסטרציה: Bravissimos, BigStock

שיאומי (Xiaomi) ו-NDRC – זרוע ביצועית של ממשלת סין – הודיעו היום (ג') כי ישיקו אקסלרטורים לתמיכה בחברות ישראליות. זאת, בשיתוף עם קבוצת Innonation, שמפעילה מרכזי חדשנות בישראל ובסין.

במסגרת האקסלרטורים יקבלו החברות המשתתפות, ללא תשלום, שירותים שיסייעו להן לחדור לשוק הסיני, לרבות הדרכה. שיאומי וחברות שיתוף חללי העבודה TechTemple ו-Servoffice ישתתפו בכל אחת מהתוכניות. כמו כן, הסטארט-אפים שיטלו חלק בתוכניות אלה יקבלו גישה ישירה למאגרי המידע של Innonation, שכוללים 10,000 משקיעים, יוכלו להשתתף בוועידת ההשקעות סין-ישראל ויקבלו הכוונה במציאת מענקים מרשויות החדשנות הישראלית והסינית.

עוד ייהנו החברות מחללי עבודה, שירותי מדיה, כוח אדם, חיבור למשקיעים וחיבור לאקו-סיסטם של שיאומי, שמאפשרת לפתח ולשווק מוצרי חומרה תחת המותג שלה.

האקסלרטור הראשון ייפתח בבייג'ינג בחודשים הקרובים במתחם בן 2,500 מ"ר ועם שמונה אנשי מקצוע לעזר. בהמשך השנה ייפתח הסניף הישראלי הראשון – בתל אביב. התוכנית החלה לקבל בקשות ו-10 חברות ישראליות שייבחרו אליה יחלו לפעול באקסלרטור בבייג'ינג כבר מדצמבר הקרוב. שתי חברות כבר נבחרו: בוטונקאפ, שעוסקת בפיתוח מוצרי הדברה ידידותיים לסביבה, וחברת המכשור הרפואי נייקסט.

האקסלרטורים החדשים מהווים מימוש של דברים שאמר מנכ״ל ומייסד שיאומי, ליי ג'ון, בוועידת ההשקעות סין-ישראל האחרונה, שלפיהם ״חברות ישראליות משלימות את הצורך של חברות כמו שיאומי בחשיבה מחוץ לקופסה ועל כן, בכוונותנו להגדיל את הנוכחות ואת שיתופי הפעולה שלנו בשוק הישראלי״.

בינג זאו, מנהל בכיר ב-Innonation, אמר ש-״מתוך ניסיוני ב-15 השנים האחרונות, שבהן אני עובד עם חברות וגופי ממשל סיניים, אני מאמין שפעילות האקסלרטורים תייצר חיבור ישיר של החברות הישראליות עם הענקיות הסיניות, ועל ידי כך נצליח לפתור את בעיית פערי המידע והתרבות בין סין לישראל". הוא ציין ש-"אין בכוונתנו לגבות מהחברות הישראליות אחוזים מגיוס או תשלום אחר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים