מחיי הלילה לחיי הסטארט-אפים

עוז ונעמה אלון, שהביאו אלפי אנשים למסיבות שלהם, ארגנו את החתונה של עצמם - ויצא להם מזה סטארט-אפ מצליח

19/06/2017 15:49
יזמות דרך האוזניים. PodIT. צילום אילוסטרציה: BigStock

גיבורי הטור הפעם הם בני זוג, שבלטו בחיי הלילה של תל אביב ולאחר מכן החליטו לבלוט בתחום אחר: הסטארט-אפים.

עוז ונעמה אלון הכירו בגיל 13. כבר אז הם עשו מסיבות ל-100 איש בבית של ההורים שלה. לאט לאט המסיבות גדלו, ובשלב מסוים הם העבירו אותן לבית של ההורים שלו, שהיה גדול הרבה יותר. לשם כבר הגיעו יותר מ-1,000 איש. בשלב מסוים, אם נדלג הרבה קדימה בזמן, המסיבות התחברו לקהילה של ה-Backy – בר שהיה בבעלותו של עוז, ולברים נוספים בתל אביב. למסיבה האחרונה שארגנו, על הגג של בניין אשדר 2000, הגיעו כ-2,600 איש – מסיבה שאותה סגרה המשטרה.

כשהשניים ארגנו את החתונה שלהם הם גילו שההתנהלות אל מול ספקי השירותים – הצלם, ה-DJ וכדומה – מיושנת. הם היו צריכים להוציא בבנק פנקס צ'קים במיוחד לחתונה, כדי שיוכלו להתנהל מול הספקים. הדבר הביא אותם לבנות פלטפורמה שתאפשר לספקים להתנהל בצורה יעילה יותר מול הלקוחות שלהם ובכך לייצר הזדמנויות עסקיות נוספות. לחברה שהקימו ביחד עם דרור שמעוני, השותף של עוז מה-Backy, קוראים HoneyBook.

כיום יש ל-HoneyBook אלפי לקוחות – עסקים קטנים. מאז הקמתה לפני ארבע שנים גייסה החברה כ-46 מיליון דולר והיא מונה כ-120 עובדים. ב-2016 הציגה HoneyBook צמיחה של פי ארבעה לעומת 2015, ובני הזוג אלון צופים גידול דומה השנה.

בראיון מספר עוז אלון על חיי הלילה, על החברה ועל העזרה החשובה והבלתי צפויה שהוא מקבל מהמשקיעים בה.

לראיון המלא עם עוז באתר הפודקאסט יזמות או למות לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים