Polaroid Swing משתמשת בתנועה כדי לצקת חיים לתמונות

האפליקציה של פולארויד, שהביאה לעולם את מצלמות האינסטנט, רוצה לעזור למשתמשים לייצר "תמונות נעות" ולשתף אותן עם העולם

תמונות מרקדות. Polaroid Swing

בעידן של תמונות ה-GIF והצילומים החיים של אפל (Apple) ו-Vine, זה לא כל כך מפתיע לראות את צילום הסטילס צועד קדימה. וזה בדיוק מה שפולארויד (Polaroid) עושה, עם הצגתה של אפליקציה בשם Polaroid Swing השבוע (ג'), שמטרתה לעזור למשתמשים ליצור ולשתף "תמונות נעות" בטלפון החכם שלהם.

כל תמונה שמצולמת באמצעות האפליקציה היא למעשה "רגע" של שנייה אחת. נגיעה בתמונה או טלטול הטלפון יהפכו את התמונה לכזו שמתעוררת לחיים וחושפת את התנועה. התמונות הנעות שיווצרו ניתנות לשיתוף בתוך האפליקציה, או באופן חיצוני בפייסבוק (Facebook) ובטוויטר (Twitter).

לשנות את הדרך שבה אנו חושבים על תמונות

פולארויד של היום אינה בעצם פולארויד המוכרת לנו משנות ה-70. החברה המקורית פשטה את הרגל ב-2008 ונכסיה נמכרו. המותג נמצא כיום בידי חברת השיווק C&A Marketing.

האפליקציה החדשה היא התוצר של שותפות בין המותג פולארויד ל-Swing – סטארט-אפ מעמק הסיליקון שיושב הראש שלו הוא ביז סטון, ממייסדי טוויטר. סטון אמר שליישום "יש פוטנציאל לשנות את הדרך שבה אנו חושבים על תמונות, בדיוק כמו 140 התווים של טוויטר ששינו את האופן שבו אנו חושבים על מילים".

לשם כך תצטרך Swing לבדל את עצמה מהסוגים האחרים של תמונות נעות ופורמטי וידיאו מהירים שכבר פופולריים כיום, כמו גם מרשתות חברתיות ממוקדות תצלומים, כמו אינסטגרם (Instagram) ו-Vine.

טומי סטדלן, ממייסדי Swing, אמר שהמראה הייחודי וההרגשה של האפליקציה והתמונות הנעות שהיא יוצרת יעשו את ההבדל. "במונחים של שאפתנות, אנו רואים את התמונות הנעות של Polaroid מתקדמות בסופו של דבר אל מעבר לתוכנה לחומרה", הוסיף סטדלן והבהיר.

האפליקציה זמינה כעת בחינם בעבור משתמשי iOS. טרם נקבע מועד לבכורת הגרסה לאנדרואיד, אבל החברה טוענת שגם זו תצא "בקרוב".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Dee

    מה ההבדל בין זה לבין מה שניתן לעשות עם פוטושופ? אגב, אני יוצרת אפקט תנועתי ע״י צילום-מסך של פריימים בודדים מתוך סרטוו וידאו שצילמתי... שאלה חשובה: האם זה ניסיון של חברה נוספת להשתלט לנו על המחשב ועל הסלולר - וכך על הנתונים האישיים ועל התכנים שלנו?!

אירועים קרובים