G4: שיפור קל לעומת הדור הקודם

המכשיר החדש של LG דומה מבחינות רבות לדור הקודם, אולם מציג גם כמה שיפורים ובראשם, כצפוי, גב מעור

כך תבדקו האם דרוש לתיקון ל-G4 שלכם

LG השיקה אמש (ג') במספר ערים ברחבי העולם בו זמנית את ה-G4, מכשיר הדגל החדש של החברה. מבחינות רבות הוא דומה ל-G3, בעיקר בגודל המסך וברזולוציה שלו. עם זאת, הוא מציע מספר חידושים שמקפיצים אותו מעט קדימה ומהווים שיפור לעומת הדור הקודם.

השינוי הבולט ביותר הוא במראה החיצוני של המכשיר. בראשונה מציעה LG מכשיר עם גב עור. מדובר בגב מעט קמור, כך שהאחיזה בו נוחה קצת יותר. מכאן שהמסך עצמו, שגודלו 5.5 אינץ' והרזולוציה שלו 2K, כמו ב-G3, מעט קעור. החברה טוענת שהמסך אמנם לא שונה, אולם הטכנולוגיה שמאחוריו, IPS Quantum, חוסכת 30% בצריכת הכוח של המסך ובעת צפייה באור שמש ישיר, עוזרת לו להיות בהיר יותר בכ-25% בהשוואה למכשיר הקודם.

המערכת על שבב של ה-G4 היא Snapdragon 808 בתצורה של 4 ליבות איטיות ו-2 מהירות, כשכולן תומכות ב-64 ביט. השבב הגרפי הוא Adreno 418. המכשיר מגיע עם 3 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ו-32 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון. LG הדגישה שלעומת שאר החברות הגדולות, היא מספקת חריץ להרחבת זיכרון, ושהסוללה ניתנת להחלפה. יצוין כי הסוללה של המכשיר זהה לזו של ה-G3 ומציעה נפח עבודה של 3,00mAh, אך לטענת החברה היא תספיק כעת לזמן עבודה ארוך יותר בכ-20%.

מבחינת קישוריות תומך ה-G4 ב-Wi-Fi עד תקן 802.11ac, ב-Bluetooth 4.1 וב-NFC. הוא מצויד במצלמת 16 מגה-פיקסל מאחור, עם מייצב תמונה משופר, ובמצלמת 8 מגה-פיקסל מלפנים, עם מפתח F/2.0. שינוי משמעותי במצלמות הוא שהן מאפשרות לשמור את הקבצים גם כ-RAW ולא רק בתבנית Jpeg המסורתית.

ה-G4 מגיע מהמפעל כשהוא מצויד באנדרואיד 5.1 (Android 5.1), כשמעליה נמצא הממשק של החברה, ה-LG UX, בגרסה 4.0. לטענת החברה, מדובר בגרסה פשוטה ואינטואיטיבית יותר לשימוש. היא מציעה תכונות כמו Quick Shot לביצוע צילום מהיר גם כשהטלפון במצב מסך כבוי, מערכת התראות אישית שמכונה Smart Notice, שלומדת את הרגלי השימוש של המשתמש, ו-Event Pocket, שמאפשר למשתמשים ליצור יומן אישי וייחודי להם.

המכירה של ה-LG G4 כבר יצאה לדרך בדרום קוריאה ובחודשים הקרובים הוא יופץ לכל העולם. מועד ההגעה והמחיר בישראל טרם פורסמו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים