יאיר לפיד מעדיף את ווטסאפ: "פייסבוק זה הכי 2013"

לפיד כתב את הדברים בסטטוס שפרסם קבוצת ווטסאפ חדשה שהקימה המפלגה, בה היא מבטיחה לעדכן את המשתמשים ב-"דברים הכי חמים"

הכי לפני שנתיים. עמוד הפייסבוק של יאיר לפיד

יש עתיד מתרחבת לווטסאפ (WhatsApp): המפלגה פתחה קבוצת ווטסאפ ומבטיחה לפרסם בה את "הדברים השווים בזמן אמת". כמו כן, מסרה המפלגה כי תפרסם בקבוצה ממים, תחת השם "הממיה".

מדובר ברעיון חדשני במערכות הבחירות. מפלגות אחרות לא מרבות להשתמש בפלטפורמה, אלא מעבירות הודעות אישיות למשתמשים. מי שמנהלת קבוצת ווטסאפ פוליטית היא חברת החדשות של ערוץ 2, אולם אליה יכולים להצטרף רק ח"כים ומועמדים.

יצוין כי יש עתיד היא בין המפלגות החדשניות בשימוש באפליקציות וברשתות החברתיות ויאיר לפיד היה אחד הפוליטיקאים הבולטים בשימוש בפייסבוק (Facebook) במערכת הבחירות הקודמת. הוא ענה אישית על סטטוסים ושאלות של גולשים ופרסם ברשת החבתרית מסרים בווידיאו.

אולי בהתאם, עכשיו הוא טוען, בסטטוס שפרסם ברשת של מארק צוקרברג ומקדם את קבוצת הווטסאפ, ש-"בבחירות 2015, הדברים הכי מעניינים קורים בווטסאפ. פייסבוק זה הכי 2013".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מ נ

    יאיר לפיד תעורר לא יעזור לך קנאה .מביאה חולי לאדם אתה מדבר על איחוד העם אל תשקר אתה רוצה אולי איחוד בעם בלי דתיים בגלל שאתה בכוונה רוצה להרוס את השבת שתדע דבר אחד השבת תובעת את עלבונה וחוץ מזה ההפגנות שלכם מגעילים ואלה שעוזבים את המדינה כתוב ותקיא הארץ אותם הארץ לא רוצה אז יאלה ביי ביי

  2. נוגה נבאתי עיצוב אתרים

    מעניין שהוא אומר את זה בזמן שהוא מעלה 2 פוסטים בפייס כול יום!!!

אירועים קרובים