טדי שגיא לא עוצר: קנה חברות בישראל ובאירלנד

הקבוצה שבבעלותו קנתה את הסטארט-אפ הישראלי Adience, שפיתחה מערכת לניהול אפליקציות מובייל, תמורת 20 מיליון דולר ● SafeCharge, חברת הסליקה שלו, רכשה חברה אירית שפיתחה טכנולוגיה להנפקה, עיבוד וניהול תוכניות PrePaid, תמורת כ-18 מיליון

טדי שגיא. צילום: יח"צ

נמשך מסע הרכישות של טדי שגיא: אחרי שרכש שורה של חברות צעירות, הודיעה הבוקר (ה') Adience הישראלית כי נרכשה על ידי הקבוצה של שגיא תמורת כ-20 מיליון דולר. מוקדם יותר השבוע רכשה חברת SafeCharge, שנמצאת בבעלותו של המיליארדר הישראלי, את החברה האירית 3V Transaction Services תמורת 14.5 מיליון יורו (17.7 מיליון דולר), ש-11.6 מיליון מהם ישולמו במועד סגירת העסקה והיתר – לאורך שלוש שנים, לפי עמידה ביעדים.

Adience נוסדה לפני שנה וחצי על ידי שלושה בוגרים של יחידה 8200: רועי נהיר, המנכ"ל, סשה מדבדובסקי, סמנכ"ל מוצר ראשי, וערן אידינגר, סמנכ"ל הטכנולוגיות. משרדי החברה ממוקמים בתל אביב והיא מעסיקה 10 עובדים. החברה פיתחה מערכת לניהול אפליקציות מובייל, שמבוססת על Deep learning – לימוד צרכי המשתמש. הפתרון יוצר פרופיל משתמש, מה שמאפשר למפרסמים לשפר את ההצעות שלהם.

בתוך כך, חברה אחרת של טדי שגיא, SafeCharge, הודיעה השבוע על רכישת 3V Transaction Services. החברה הנרכשת נוסדה ב-2004 ופיתחה טכנולוגיה להנפקה, עיבוד וניהול תוכניות PrePaid, עבור כרטיסים פיזיים ו-וירטואליים כאחד.

בין לקוחות החברה נמצאות ויזה (VISA) אירופה ו-O2/טלפוניקה, אחד מתאגידי הסלולר הגדולים באירופה. עם זאת, ולמרות הוותק היחסית רב שלה, עדיין לא מדובר בחברה רווחית וההכנסות שלה מועטות בלבד. כך, בשנה שעברה היא הפסידה 3.2 מיליון יורו וההכנסות שלה היו פחות משלושה מיליון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים