דרמה בבנק לאומי: משה וולף, ראש אגף הפיתוח וחטיבת תפעול ומיחשוב, פורש מתפקידו

וולף שעוזב את הבנק לאחר 9 שנים, ככל הנראה מתוך תחושת מיצוי, חתום בין היתר על מיזם לאומי דיגיטל וסיום פרויקט חרמ"ש ● אודי רפפורט ישמש כממלא מקום זמני

זעזוע בצמרת הנהלת ה-IT של בנק לאומי: משה וולף, ראש אגף הפיתוח של הבנק וראש חטיבת התפעול והמיחשוב (חת"מ), הודיע (ג') על סיום תפקידו. לאנשים ומחשבים נמסר כי את מקומו של וולף ימלא באופן זמני אודי רפפורט, איש אגף הפיתוח בבנק. בלאומי אישרו את ההודעה.

ההכרזה על התפטרותו של וולף התקבלה בהפתעה. הערכות הן כי הסיבה לעזיבתו היא רצונו להתקדם ולחפש אתגרים חדשים, לאחר תשע שנים בבנק לאומי.

וולף מילא שורה של תפקידים בכירים במהלך שנותיו בבנק לאומי. בין היתר כיהן כראש אגף ייצור בחטיבת תפעול ומיחשוב, עת החליף את מרדכי ששון, שמונה למבקר הפנימי של הבנק. בנוסף, שימש גם כממלא מקום זמני של מנמ"ר הראשי של הבנק, איציק מלאך, עד כניסתו לתפקיד של מחליפו, דן ירושלמי. האחרון, אגב, הוא שמינה את וולף לעמוד בראש אגף הפיתוח וכסגנו בפועל.

במהלך שנות עבודתו בבנק, וולף לקח חלק פעיל ואף הוביל מספר פרויקטים טכנולוגיים גדולים, בהם סיום פרויקט חרמ"ש – שדרוג כל מערך הפיתוח בבנק והבאתו למצב הנוכחי. גורמים בבנק מציינים כי גולת הכותרת בתקופת כהונתו של וולף היא ללא ספק פרויקט לאומי דיגיטל, בו לקח חלק מרכזי יחד עם הנהלת האגף בראשות מלאך. בזכות פעילות זו זכה הבנק מספר פעמים בתחרות IT Awards, מצטייני המיחשוב של אנשים ומחשבים.

מינויו של וולף לראש אגף הפיתוח נעשה לא מכבר, באחד מסבב המינויים שערך ירושלמי בחודש אפריל האחרון. בין היתר קודם אז שלמה ביסטרי לתפקיד ראש אגף הייצור, במקומו של וולף. כמו כן, שלמה פרגמנט מונה לראש אגף אבטחה וסיכונים, וחנה שינדלר, לשעבר אמדוקס (Amdocs), התמנתה לראש אגף BE, האחראי לניהול מערכות היחסים בין החטיבות לחת"מ.

וולף (אל"מ במיל') שירת בצבא ביחידות טכנולוגיות בכירות ואף זכה בפרס ביטחון ישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים