נטקום הטמיעה מערכת שו"ב של CA במרכז הרפואי הדסה; ההיקף: מאות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמעה מערכת שליטה ובקרה, הכוללת מערכת SOI ופלטפורמה לניטור השרתים הפיזיים והווירטואליים ● ברק שרפלר, מנהל מחלקת תשתיות וטכנולוגיה בהדסה: "המערכת החדשה מאפשרת ניטור תוך מתן אפשרות לתגובה בזמן אמת. עם הטמעת המערכת הפכנו את השירות לפרואקטיבי"

נטקום הטמיעה מערכת שליטה ובקרה של CA במרכז הרפואי הדסה. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי הוא עומד על מאות אלפי שקלים. הפרויקט התבצע על פני ארבעה חודשים והסתיים לפני שבועות אחדים.

במסגרת הפרויקט הוטמעה מערכת שליטה ובקרה, הכוללת כמה רכיבים: מערכת SOI, המאפשרת איסוף והצגת תמונת מצב מכמה מערכות שונות, לשם שליטה בתהליך עסקי חוצה מערכות; Spectrum, פלטפורמת השליטה והבקרה לניטור השרתים הפיזיים והווירטואלים; ו-Netqos ו–Ehealth, שני רכיבים המספקים נתונים ודו"חות על מצב ציוד התקשורת. קונסול מרכזי, המאגד אירועים ממגוון רחב של מערכות ניטור, מאפשר ניטור מערכתי של התשתיות בזמן אמת וקבלת התראות, וכפועל יוצא מכך גם מניעת תקלות.

בתי החולים של הדסה בירושלים, בעין כרם ובהר הצופים, שייכים לארגון נשים ציוניות הדסה באמריקה. המרכז הרפואי מונה כ-5,000 עובדים ומטפל ביותר ממיליון איש בשנה ב-120 מרפאות החוץ שלה וביותר מ-70 מחלקות האשפוז, לצד יחידות התמחות רבות בבית החולים.

לדברי ברק שרפלר, מנהל מחלקת תשתיות וטכנולוגיה במרכז הרפואי הדסה, "אנו שמים דגש על מתן שירות איכותי למטופלים שלנו ועל כן מקפידים לשפר באופן מתמיד את  מערך המיחשוב. המערכת החדשה מאפשרת ניטור תוך מתן אפשרות לתגובה בזמן אמת. עם הטמעת המערכת הפכנו את השירות לפרואקטיבי".

צביקה פליישמן, מנהל תחום ממשלה ב-CA ישראל, הוסיף  כי "הדסה מצטרפת לשורה ארוכה של לקוחות שלנו, שבהם הניטור הוא חלק חשוב ומרכזי במתן שירות והצלת חיים. אנו רואים בכך זכות גדולה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים