גבי טל, אחראי קשרי יבמ עם שותפים עסקיים ומפתחים באירופה – פורש

טל יעזוב את הענק הכחול בשבוע הבא, לאחר 38 שנים ● בין יתר פעילויותיו בחברה הוא הקים את GTU - היחידה לטכנולוגיות גלובליות של יבמ, שיחד עם חברות טכנולוגיות ישראליות מפתחת פתרונות בעלי ערך מוסף לשני הצדדים ● מקורביו מסרו, כי הוא מתכוון להשקיע מעתה את זמנו בפיתוח ההיי-טק הישראלי ולסיוע בהתנדבות לנוער בבתי ספר הדורשים זאת ● בהודעת הפרידה שלו כתב טל לעובדי יבמ, כי "הגיעה העת לשנות את כתובת הדואר האלקטרוני שלי ולעשות את מה שאני באמת רוצה"

גבי טל, אחראי קשרי יבמ (IBM) עם שותפים עסקיים ומפתחים באירופה, פורש מהענק הכחול – כך נודע לאנשים ומחשבים.

טל עוזב את יבמ לאחר 38 שנים בחברה. הוא הצטרף אליה ב-1974 ועד 2001 מילא שורה של תפקידי מכירות. ב-2001 הקים טל את GTU – היחידה לטכנולוגיות גלובליות של יבמ, שעומדת בקשר עם חברות טכנולוגיות ישראליות על מנת לקדם שיתופי פעולה שיניבו פתרונות בעלי ערך מוסף המשותף לשני הצדדים. היחידה מהווה צומת קשר מרכזי בין הענק הכחול לגופי היי-טק ומפתחים בישראל שמעוניינים לעשות עסקים ולשתף פעולה עם יבמ העולמית. כיום היא מקיימת פעילות משותפת עם כ-150 חברות ישראליות ומניבה בסך הכול מדי שנה כ-1.2 מיליארד דולרים של עסקות משותפות עימן – ליבמ ולתעשיית ההיי-טק המקומית.

ב-2005 מונה טל לאחראי קשרי יבמ עם שותפים עסקיים, מפתחים בכל אירופה – תפקיד אותו הוא ממלא עד עזיבתו את הענק הכחול בשבוע הבא.

במייל ששלח לעובדי החברה כתב טל, כי "הגיעה העת לשנות את כתובת הדואר האלקטרוני שלי. אחרי עשורים של מחויבויות, זה הזמן לעשות את מה שאני באמת רוצה. ב-1 בינואר 2013 אמנה את עצמי כבוס החדש שלי".

לא ניתן היה להשיג את טל. מקורביו אמרו, כי הוא מתכוון להקדיש את מירב זמנו לקידום ההיי-טק הישראלי בדרכים שונות ולצד זה לפיתוח ולסיוע בהתנדבות לנוער בבתי ספר הדורשים זאת. טל מונה ליושב ראש ועד הפעולה של בתי הספר בשכונת פרדס כץ שבבני ברק, ויסייע לנוער טעון טיפוח.

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Michal Ehrlich

    אדם רציני, חרוץ כמו שד, בעל כישורים ויכולות יוצאי דופן, ישר ונעים הליכות, עולם ההייטק זקוק לאנשים כמותו.

  2. יהושע אל-גיא

    ב"ה בהצלחה בפרוייקט הנוער בפרדס כץ. גדלתי בפרדס כץ ומוכן לסייע לטל- נוער עם פוטנציאל אנושי מדהים!!! יהושע

  3. חבל

    איש חזון, מורה דרך, מנהל משכמו ומעלה , תרם רבות ליבמ ישראל וליבמ העולמית. בעצב אומר שאין ביבמ מי שימלא את נעליו הגדולות. אין לי ספק כי יצליח בכל דרך אשר יבחר ללכת. שיהיה בהצלחה רבה !!

  4. מי שמבין

    קצת שחצן ומנכס לעצמו דברים שלא באמת עשה. טיפוס בלתי נסבל.

אירועים קרובים