טקסס אינסטרומנטס תפטר 5% מכוח האדם שלה – כולל בישראל

החברה הודיעה, כי תפטר 1,700 עובדים עקב החלטתה לנטוש את תחום המובייל ● טקסס אינסטרומנטס זיהתה שלקוחותיה בתחום המובייל נוטים לייצר שבבים ופתרונות עצמיים המיועדים לצרכים שלהם ולכן, אין לה יתרון יחסי בשוק זה ● מספר עובדי החברה בישראל עומד על 350 ולא ידוע כמה מהם יפוטרו

יצרנית המעבדים ופתרונות תקשורת משובצי המחשב טקסס אינסטרומנטס (Texas Instruments) הודיעה אמש (ד'), כי תפטר 5% מכוח האדם שלה – 1,700 עובדים, שיגיעו מכל החטיבות ברחבי העולם, ובכלל זה בישראל. הפיטורים הם תוצאה של החלטה אסטרטגית שקיבלה החברה לפיה היא לא תתמקד יותר בפיתוח פתרונות לעולם המובייל, כי אם בפתרונות הקישוריות האלחוטית בשווקים חדשים ובמגוון יישומים תעשייתיים לשוק הרחב בתחומים אחרים.

אבנר גורן, מנכ"ל משותף בטקסס אינסטרומנטס ישראל, מסר כי ההחלטה נובעת מהעובדה שהיא זיהתה שלקוחותיה בתחום המובייל נוטים לייצר שבבים ופתרונות עצמיים המיועדים לצרכים שלהם ולכן, אין לטקסס אינסטרומנטס יתרון יחסי בשוק זה.

הנהלת החברה בישראל אישרה, כי יהיו פיטורים גם במרכז הפיתוח שלה בארץ, אולם לא פירטה כמה עובדים יפוטרו. טקסס אינסטרומנטס מעסיקה בישראל 350 עובדים שעוסקים בפיתוח, מכירות ותמיכה בלקוחות.

לדברי גורן, מרכז הפיתוח הישראלי של טקסס אינסטרומנטס לא עוסק רק במובייל ובכל מקרה, החברה מתחייבת להמשיך ולתמוך בלקוחות ובשותפים העסקיים.

גם הנהלת החברה העולמית הדגישה את מחויבותה למרכז הפיתוח בישראל, שימשיך לייצר פתרונות בתחום החדשנות הטכנולוגית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים