חילופי מנמ"רים בסלקום: רן הרפז יפרוש לטובת תפקיד ב-PayPal; מחליפו: ז'ק אוסטר מטבע

כארבע שנים לאחר שעזב את ענקית התשלומים המקוונים ושב לארץ, יחזור הרפז ל-PayPal כמנהל האסטרטגיה הגלובלית ● "אני מסיים תקופה מאתגרת בסלקום, תקופה בה בוצע הלכה למעשה המיזוג עם נטוויז'ן - משימה שיש בה אתגרים אנושיים וגם טכנולוגיים", אמר הרפז לאנשים ומחשבים ● ז'ק אוסטר, מנמ"ר סלקום הנכנס, נחשב למומחה BI ולאיש מיחשוב בעל ראייה רחבה מאוד של התחום

רן הרפז, סמנכ"ל מערכות המידע של סלקום, יסיים בקרוב את תפקידו. ז'ק אוסטר, מבכירי אנשי ה-IT באגף המיחשוב של טבע, ימונה כמחליפו – כך נודע לאנשים ומחשבים. לאנשים ומחשבים נודע עוד, כי החיפושים אחר מחליף להרפז נעשו בצורה דיסקרטית במיוחד, כאשר רק אמש (א') התקבלה ההחלטה הסופית על מינויו של אוסטר.

הסיבה לחילוף המנמ"רים המפתיע, היא מינויו של הרפז למנהל האסטרטגיה הגלובלית בענקית התשלומים המקוונים PayPal. לצורך כך יבצע הרפז רילוקיישן עם משפחתו לעמק הסיליקון שבקליפורניה, משם ימלא את תפקידו החדש. הרפז (39) מונה למנמ"ר סלקום לפני כשנה בלבד, בעקבות המיזוג עם נטוויז'ן. בטרם המיזוג שימש כמנמ"ר נטוויז'ן, אליה הגיע שלוש שנים קודם לכן – לאחר ששב מחו"ל, שם מילא שורה של תפקידים ב-PayPal העולמית, אליה כאמור הוא שב כעת.

ז'ק אוסטר הוא איש IT ותיק בתעשייה. בעבר שימש כמנהל בכיר בקבוצת יעל ובשנים האחרונות עבד תחת המנמ"ר היוצא של טבע, גיל ים. אוסטר נחשב למומחה BI ולאיש מיחשוב בעל ראייה רחבה מאוד של התחום.

"אני מסיים מסיים תקופה מאתגרת בסלקום, תקופה בה בוצע הלכה למעשה המיזוג עם נטוויז'ן – משימה שיש בה אתגרים אנושיים וגם טכנולוגיים", אמר הרפז לאנשים ומחשבים. "אני שמח לפרוש מהחברה לאחר שהמיזוג הושלם בצורה הטובה ביותר, דבר שאינו מובן מאליו. בפני ז'ק אוסטר יעמדו אתגרים רבים בניהול מערך ה-IT של סלקום, על רקע כיווני ההתפתחות של החברה בתחום הארנק האלקטרוני והמעבר לטלוויזיה בסלולר, לצד אתגרים הקשורים לשינויים הרבים שחלו בענף התקשורת בשנתיים האחרונות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים