מלם-תים הקימה ענן פרטי עבור סודה סטרים בפרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים

התשתית שהוקמה מבוססת על טכנולוגיות VMware ומאפשרת איזון עומסים באמצעות שרתים וירטואליים, בהתאם לצורך ● במסגרת הפרויקט הוטמעו מערכת VMware vSphere, על גבי שרתים מתוצרת HP, מערכות איחסון של נט-אפ ותוכנת גיבוי של סימנטק ● מהחברה נמסר, כי השילוב בין המערכות הללו מקנה המשכיות עסקית משופרת ומאפשר ניהול אחיד של כלל הסביבה

הרווח הנקי בצמיחה. מלם-תים

מלם-תים הקימה תשתית מיחשוב לענן הפרטי של סודה סטרים, בפרויקט שארך כמה שבועות והסתיים באחרונה. היקפו הכספי נאמד במאות אלפי שקלים.

התשתית שהוקמה מבוססת על טכנולוגיות VMware ומאפשרת איזון עומסים באמצעות שרתים וירטואליים, בהתאם לצורך. על פי מה שנמסר, תשתיות הענן של סודה סטרים מייעלות את פעילות הדטה סנטר שלה ומאפשרות גמישות מרבית של משאבי ה-IT, כמו גם ניצול מיטבי של כלל המערכות בארגון. הענן הפרטי של סודה סטרים משרת כ-700 משתמשים.

במסגרת הפרויקט הוטמעו מערכת VMware vSphere, על גבי שרתים מתוצרת HP, מערכות איחסון של נט-אפ (netApp) ותוכנת גיבוי של סימנטק (Symantec). מהחברה נמסר, כי השילוב בין המערכות הללו מקנה המשכיות עסקית משופרת ומאפשר ניהול אחיד של כלל הסביבה. פתרון הענן של VMware משלב הקמת אשכולות מיחשוב נפרדים, שמאפשרים מתן שירותים שונים. זאת, לצד סטנדרטיזציה של כלל השירותים המופעלים בארגון, תוך ניהול הענן מקונסול מרכזי.

לדברי דפנה לורנץ, מנמ"רית סודה סטרים, "פתרונות IT מתקדמים הם מרכיב חיוני להצלחת חברה דינמית. הצמיחה המהירה של החברה, בסביבה גלובלית ורבת שינויים, דרשה הגדרה מחדש של אסטרטגיית ה-IT, תוך שימת דגש על יישום הפתרונות העסקיים במודל גלובלי, גמיש ויעיל". לורנץ הוסיפה, כי "הגמישות של פתרונות הווירטואליזציה בענן הפרטי יאפשרו לנו מענה הולם לצמיחה שלנו, תוך חסכון בעלויות".

שאולי אגר, מנהל התשתיות הגלובלי של סודה סטרים, שהוביל את יישום פתרון הענן הפרטי בה, ציין ש-"הפתרון מאפשר לסודה סטרים לחסוך בצריכת משאבים ולהימנע מהוצאות גדולות על רכישת ציוד ותוכנות תשתית. הענן מאפשר למשתמש לשלוט בעוצמת המיחשוב הנדרשת ולווסת אותה, כך שבעתות עומס יהיה ניתן לשכור כוח מיחשוב בהיקף גדול יותר ובעתות רגיעה יהיה ניתן להקטין את היקפו ולהפחית את ההוצאה הכרוכה בכך. כמו כן, בחלק מהמקרים נחסך הצורך לפתח או לנהל יישומים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים