מלם שכר תטמיע מערכת לניהול ההון האנושי בקבוצת רמות בפרויקט בהיקף מיליון שקלים

המערכת תסייע לקבוצת רמות בביצוע תשלומי השכר ובשיפור הבקרה על כוח האדם הנרחב שמעסיקה החברה ● היא כוללת מודול לניהול שכר ומחולל דו"חות מתקדם, ומאפשרת לבצע הדמיות לגבי הוצאות השכר של הארגון כולו, או לנפק הצעת שכר לעובד זה או אחר ● התלושים הראשונים שיסופקו לעובדים באמצעות המערכת החדשה יהיו אלה של חודש ספטמבר

מלם שכר מקבוצת מלם תים תטמיע מערכת לניהול ההון האנושי ותספק שירותי חשבות שכר במיקור-חוץ לקבוצת רמות. הטמעת המערכת החלה באחרונה ותסתיים בשבועות הקרובים. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על כמיליון שקלים.

קבוצת רמות עוסקת בניהול ואחזקת מבנים ובתפעול סביבת העבודה של ארגונים. הקבוצה מעסיקה כ-500 עובדים במישרין ואלפי עובדים נוספים באמצעות קבלנים חיצוניים. המערכת תסייע לקבוצת רמות בביצוע תשלומי השכר ובשיפור הבקרה על כוח האדם הנרחב שמעסיקה החברה. תלושי השכר הראשונים שיסופקו לעובדים באמצעות המערכת החדשה יהיו אלה של חודש ספטמבר.

המערכת החדשה, Malam Pay&Roll, תחליף מערכת קודמת מסוג ט.מ.ל. היא כוללת מודול לניהול שכר ומחולל דו"חות מתקדם, ומאפשרת לבצע הדמיות לגבי הוצאות השכר של הארגון כולו. לחילופין, היא מאפשרת לייצר הצעת שכר לעובד זה או אחר, כפי שמתחייב כיום מכל מעסיק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים