נטקום תשדרג את רשת התקשורת ברשות השידור; ההיקף: יותר מחצי מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט תבצע נטקום תכנון, הקמה, הטמעה ושירות של רשת תקשורת מבוססת MPLS בתצורה מוצפנת ושרידה בין אתרי הליבה לאתרי הקצה בארגון ● כן יבוצעו במסגרתו שדרוג והחלפה של מערך התקשורת הקיים, לרבות נתבים ומתגים, בכל אתרי רשות השידור, תוך שימור מרבי של הרכיבים הקיימים

נטקום מקבוצת מלם תים מבצעת בימים אלה פרויקט לשדרוג רשת התקשורת של רשות השידור. הפרויקט החל במחצית השנייה של 2011 וצפוי להסתיים בחודשים הקרובים. היקפו עומד על יותר מחצי מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט מבצעת נטקום תכנון, הקמה, הטמעה ושירות של רשת תקשורת מבוססת MPLS בתצורה מוצפנת ושרידה בין אתרי הליבה לאתרי הקצה בארגון. כן מבוצעים במסגרתו שדרוג והחלפה של מערך התקשורת הקיים, לרבות נתבים ומתגים, בכל אתרי רשות השידור, תוך שימור מרבי של הרכיבים הקיימים.

הטמעת רשת התקשורת, מבוססת פרוטוקול MPLS, צפויה להעניק לרשות השידור את האפשרות לעבוד ברוחבי סרט וביצועים גבוהים בתעבורה, הצפנה והגנה על המידע הזורם בין האתרים. היא עתידה להביא לגמישות מרבית לשינויים בארגון ולניהול מנגנוני ניתוב חכמים, וכן לייעול התעבורה הזורמת בארגון, תוך דגש על אבטחת האיכות שלה.

הפרויקט אף כולל תכנון ויישום של פתרון מותאם ללקוח. במסגרת התהליך יבוצעו פעולות לשדרוג נתבי הקצה ברשות השידור, העברת הגיבוי הקווי מ-A/S ל-A/A, סגמנטציה ברשת WAN ויצירת מנגנוני ניתוב וירטואליים (VRF), קונסולידציה לנתבי WAN ועוד.

רפאל שטיינמץ, מנהל המכירות למגזר הממשלתי ולחברות הציבוריות בנטקום, ציין ש-"הפרויקט שאנחנו מבצעים יסייע לרשות השידור לעשות קפיצת דרך טכנולוגית ולהביא לידי ביטוי את היכולות המתקדמות שקיימות כיום בשוק התקשורת. מטרת הפרויקט היא לאפשר לרשות יכולת עבודה ברחבי סרט גבוהים ולאפשר בכך ביצועים מתקדמים ושיפור חווית המשתמש, תוך הגנה על המידע הזורם בארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים