מחקר: האולימפיאדה הביאה לעליות בתעבורת הרשת, בשימוש בפייסבוק ובמסרים מיידיים

מדו"ח שערכה אלוט עולה, כי במהלך טקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים חלה עלייה של 182% בשימוש במסרים מידיים, כאשר תוכנת WhatsApp הובילה עם זינוק של 430% ● השימוש בווידיאו זינק ב-217%, העלייה בפייסבוק הגיעה ל-87% והגידול ביו-טיוב היה בשיעור של 40%

במהלך ימי האולימפיאדה שהתקיימו עד כה חלו עליות בתעבורת הרשת, בשימוש בווידיאו מקוון, בגלישה בפייסבוק (Facebook) ובשליחת וקבלת מסרים מיידיים – כך עולה מדו"ח MobileTrends של אלוט (Allot Communications).

מדו"ח תעבורת רשת במכשירים סלולריים ורשתות תקשורת קבועות שערכה אלוט עולה, כי נרשמה עלייה של 182% בשימוש במסרים מידיים במהלך טקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים, כאשר תוכנת WhatsApp הובילה, עם זינוק של 430%.

נתון נוסף מעלה, כי השימוש בווידיאו מקוון צמח ב-217% והגיע לשיאו ביום הראשון של האולימפיאדה, עם אתרים ייעודיים. האתרים המובילים הם: ESPN ,BBC Sports ו-CNTV.

עוד מצביע הדו"ח, כי במהלך היומיים הראשונים של המשחקים חל זינוק של 87% בתעבורת הרשת בפייסבוק. הגידול בתעבורת הרשת בשימוש ביו-טיוב (YouTube) הגיע ל-40% במהלך היום הראשון של אולימפיאדת לונדון 2012.

אלוט ציינה שזוהי הפעם הראשונה בה מועברים המשחקים האולימפיים בשידורים ישירים באינטרנט. כתוצאה מכך, יכול הקהל לצפות ולדון במשחקים מכל מקום ובכל עת, בעזרת המכשירים הסלולריים שברשותו.

"השימוש באינטרנט אלחוטי הפך להיות חלק מאורח חיים מקוון עבור מיליארדי אנשים והם מנצלים את מלוא היתרונות של תוכן זמין באינטרנט", ציין יונתן גורדון, מנהל השיווק של אלוט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים