RIM לא מרימה ידיים – ומתכננת שנה עמוסת פעילות

למרות השמועות על מכירה והצמצום המשמעותי בפעילות ובמספר העובדים של החברה, היא אמורה להשיק בשנה הבאה וברבעון האחרון של השנה הנוכחית שורה של מכשירים חדשים - כך עולה ממפת דרכים שפורסמה ● בין היתר, היא תשיק גרסה חדשה של הטאבלט Playbook, את הטלפון החכם הראשון מתוצרתה ואת בלקברי 10, שיושק תחילה דווקא באירופה ● חלק מהמכשירים ייקראו על שם מקומות בעולם, בהם לונדון, נבאדה ונאשוויל

מפת דרכים חדשה שנחשפה על ידי האתר BalckBerryOS מגלה ש-RIM לא מתכוונת להרים ידיים בקרוב. למרות השמועות על מכירה אפשרית ועל אף הצמצום המשמעותי בנתח השוק של החברה ובמספר העובדים, 2013 אמורה להיות, לפחות לפי מפת הדרכים שנחשפה, שנה עמוסת פעילות לחברה הקנדית.

עוד לפני כן, ברבעון האחרון של 2012, אמורה RIM לשחרר גרסה חדשה של הטבאלט שלה, ה-PlayBook עם מסך ה-7 אינץ'. הגרסה החדשה אמורה לכלול בראשונה תמיכה בדור 4G, כנראה LTE.

ברבעון הראשון של 2013 תושק, על פי מפת הדרכים, מערכת ההפעלה החדשה של החברה, הבלקברי 10 (BlackBerry 10), שעד עתה עוכבה מסיבות שונות. המקום הראשון בו אמורה המערכת להיות מושקת הוא דווקא אירופה והיא עתידה להגיע לצפון אמריקה רק לאחר מספר שבועות. העדכון לגרסה החדשה מיועד רק למכשירי הטאבלט של החברה ולא לטלפונים הישנים יותר.

חלק מהמכשירים החדשים שתשיק החברה ייקראו על שם מקומות בעולם. כך, הטלפון החכם הראשון של RIM יזכה לשם לונדון והוא אמור להיות מבוסס על בלקברי 10. המכשיר יוצג אף הוא ברבעון הראשון של 2013 והוא יציע מסך מגע בלבד. לעומתו, נבאדה יהיה טלפון מסורתי יותר המבוסס על מקלדת. ברבעון השלישי של 2013 צפויה RIM להשיק טאבלט חדש שמכונה בינתיים Blackforest. הוא צפוי להיות הטאבלט הראשון של החברה עם מסך 10 אינץ' ואם ההשקה אכן תבוצע, הוא עתיד להכיל זיכרון אחסון בנפח של 128 ג'יגה-בייט.

במפת הדרכים מצוינים שני מכשירים נוספים: נאשוויל, שיושק בין הרבעון השני לשלישי של 2013, ו-Naples, שייצא בין הרבעון השלישי לרביעי שלה, אך בינתיים לא פורסמו פרטים נוספים אודות המכשירים הללו.

בין אם 2013 תהיה עמוסת פעילות עבור RIM או לא, היא אמורה להיות שנה חשובה מאוד לעתיד שלה כחברה עצמאית בשוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים