תדיראן טלקום הטמיעה את מערכת שירות הלקוחות קומפוזיט בחברת דן; היקף הפרויקט: מאות אלפי שקלים

קומפוזיט היא מערכת ניהולית אחת שכוללת, בין היתר, מענה קולי אינטראקטיבי, ניהול תורים חכם וקיצור זמן ההמתנה של הלקוח ● במסגרת הפרויקט הוטמע יישום "מוצא-יעד", המספק מידע אוטומטי לנוסע אודות מסלולי האוטובוסים של דן בנתיבים השונים ● הפתרון כולל גם מערכת להקלטת שיחות המספקת מעקב ובקרה על כל השיחות המתנהלות במוקד

תדיראן טלקום מקבוצת שלמה שמלצר הטמיעה את מערכת שירות הלקוחות קומפוזיט (Composit) במוקד השירות החדש של חברת דן בתחנה המרכזית החדשה בתל אביב ובאתרי החברה השונים. הפרויקט החל לפני חצי שנה והסתיים באחרונה. היקפו לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע, כי הוא עומד על מאות אלפי שקלים.

מוקד השירות משרת כ-60 משתמשים. הוא מורכב ממוצר קומפוזיט וממערכות מיתוג ודיבור בטכנולוגיית IP.

קומפוזיט היא מערכת ניהולית אחת שכוללת מגוון יישומים המאפשרים לארגון לספק באמצעותם סל שירותים רחב יותר ללקוחותיו: מענה קולי אינטראקטיבי, ניהול תורים חכם, ניתוב אוטומטי של שיחות לפי צרכי הלקוח, השמעת מידע ללקוח בעת המתנה בתור, הפחתת עלויות באמצעות שיפור ביצועי נציגי השירות וקיצור זמן ההמתנה של הלקוח.

במסגרת הפרויקט הוטמע יישום "מוצא-יעד", המספק מידע אוטומטי לנוסע אודות מסלולי האוטובוסים של דן בנתיבים השונים. הפתרון כולל גם מערכת להקלטת שיחות המספקת מעקב ובקרה על כל השיחות המתנהלות במוקד. מתדיראן טלקום נמסר, כי המערכת החדשה מייעלת את התהליכים ומאפשרת ללקוח שליטה ובקרה טובים במתן השירות ללקוחותיו, וכל זאת באמצעות מוקד השירות.

לדברי אבי שלומי, מנכ"ל תדיראן טלקום, "בעזרת מערכת זו, תהליך שירות הלקוחות הופך להיות מהיר יותר, זמין יותר, יעיל ונוח – הן עבור הלקוחות והן עבור נציגי השירות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רני

    אני ממש מקווה שזה יהיה יעיל, כי עד עכשיו השירות של דן היה מהגרועים. ממש אי אפשר להשיג שם מישהו במוקד וזה היה לא לעניין. לא מתחבר כל כך לשירות האלקטרוני הזה אבל העיקר שיהיה משהו, זה עדיף על כלום. רמת השירות הטלפוני שלהם עכשיו מזכירה לי את מעלליו של דביר בנדק וחבריו המילואימניקים בפרסומת החדשה (והדי מצחיקה) של מזרחי טפחות. חבל רק שאני לא יכול "לסגור חשבון" עם דן (בכל זאת, צריך להגיע לעבודה בבוקר)

אירועים קרובים