היקף המכירות של מכשירי גלאקסי מתקרב ל-60 מיליון יחידות

המכשירים של סמסונג - Galaxy S ,Galaxy S II ו-Galaxy Note - זוכים לפופולריות רבה ברחבי העולם ומציבים לאפל תחרות קשה מול מכשירי ה-iPhone ● על פי חברת המחקר ABI Research, עד 2015 יגיע היקף המכירות הכולל של מכשירי הגלאקסי ליותר מ- 208 מיליון יחידות

סמסונג (Samsung) דיווחה על מספר אבני דרך חשובות במכירות של מכשירי הטלפון החכמים מדגמי גלאקסי (Galaxy): ממכשירי Galaxy S, שהושקו ב-2010, נמכרו עד כה 24 מיליון יחידות בסך הכול, וממכשירי Glaxy S II, שהושקו ב-2011, נמכרו כבר 28 מיליון יחידות. ביחד עם מכשירי Galaxy Note, שמהם נמכרו כבר 7 מיליון יחידות, מגיע היקף המכירות הכולל של הטלפונים החכמים מדגמי גלאקסי ל-59 מיליון יחידות.

עוד נתון מעניין הוא הגידול המתמשך בממדי הצגים של המכשירים: אם מכשירי Galaxy S המקוריים צוידו בצג בקוטר של 4 אינץ', הרי שמכשירי Galaxy S II צוידו בצג בקוטר של 4.3 עד 4.65 אינץ', ואילו מכשירי Galaxy Note כבר מצוידים בצג בקוטר של 5.3 אינץ'.

חברת המחקר ABI Research צפתה לא מכבר, כי למכשירי טלפון חכמים בעלי צג גדול, שממדיו מתקרבים לזה של מחשבי לוח (בחברת המחקר מכנים מכשירים אלה, דוגמת Galaxy Note, בשם – שילוב של טלפון ומחשב לוח) צפויה הצלחה ניכרת בשנים הקרובות. על פי החברה, עד 2015 יגיע היקף המכירות הכולל של מכשירים אלה ליותר מ- 208 מיליון יחידות. זאת נוכח "הזמן הרב שמקדישים המשתמשים בטלפונים החכמים לגלישה באינטרנט, קריאת מאמרים ועיתונים בדרכים וקבלת הנחיות ניווט", אמר ג'ושוע פלוד, אנליסט בכיר ב-ABI Research.

הוא הוסיף, כי "הממדים הגדולים של הצג מעניקים למכשירים אלה יתרון חשוב על פני מכשירים שמצוידים בצג בקוטר של 3.5 עד 4 אינץ' בלבד".

נוכח נתונים אלה, נראה שהצלחתו של מכשיר Galaxy S III המושק בימים אלה כמעט מובטחת מראש. המכשיר מצויד בצג בקוטר של 4.8 אינץ' ובאבחנה של1280 x 720  בתצורת HD, במעבד Exynos בעל ארבע ליבות ובזיכרון RAM בנפח של 1 ג'יגה-בייט. יש לו מאפיינים מרשימים רבים נוספים ושיווקו בארצות הברית אמור להתחיל בהמשך השנה הנוכחית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים