אביב העלתה לאוויר ERP שלה באלו"ט בפרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים

מערכת ה-ERP נותנת מענה, פיקוח ובקרה על תהליכים של עשרות מסגרות שאלו"ט מפעילה ופרושות בכל רחבי הארץ ● בין המודולים שהועלו במערכת: ניהול התקציב הארגוני, ניהול הפיננסי, מערך הרכש הארגוני, CRM לניהול הקשר עם האוטיסטים, בני משפחותיהם וקהילת אנשי המקצוע והמוסדות הקשורים בשירותים לקהילת האוטיסטים, מערך גביית הכספים ומערך גיוס התרומות

אביב פתרונות מתקדמים בתוכנה העלתה מערכת ERP פרי פיתוחה באלו"ט, האגודה הלאומית לילדים אוטיסטים. הפרויקט ארך כשנה וחצי והסתיים לפני ימים אחדים. היקפו לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע, כי היקפו עמד על מאות אלפי שקלים.

מערכת ה-ERP נותנת מענה, פיקוח ובקרה על תהליכים של עשרות מסגרות שאלו"ט מפעילה ופרושות בכל רחבי הארץ: 16 בתים לחיים, 10 מרכזי תעסוקה, 10 מעונות לגיל הרך, 5 מרכזים למשפחה, מסגרות טיפוליות, מסגרות פנאי ועוד.

בין המודולים שהועלו במערכת: ניהול התקציב הארגוני, ניהול הפיננסי, מערך הרכש הארגוני, CRM לניהול הקשר עם האוטיסטים, בני משפחותיהם וקהילת אנשי המקצוע והמוסדות הקשורים בשירותים לקהילת האוטיסטים, מערך גביית הכספים ומערך גיוס התרומות. המערכת משרתת 150 משתמשים, מעובדי ההוסטלים והאלוטפים (מעונות לגיל הרך) ועד עובדי הנהלת הארגון.

דלית עקיבא, מנהלת הכספים באלו"ט, אמרה ש-"אלו"ט פועלת למען זכויות הילדים האוטיסטים בישראל ומקדמת את הטיפול, החינוך והשילוב של האוכלוסייה האוטיסטית בארץ. מטרתה של אלו"ט היא להבטיח את קיומם, שיקומם, עתידם ומעמדם הכלכלי והחברתי של אנשים עם אוטיזם בישראל. אלו"ט דואגת לילד האוטיסט ולמשפחתו מיום האבחון ולאורך כל מעגל החיים. לצורך כך, פועלת העמותה בארבעה מישורים: מחקר ואבחון; שיקום וטיפול באוטיסט במשך כל מעגל החיים; הדרכה ותמיכה בבני המשפחה; ופעילויות הסברה וסנגור לשיפור ההבנה הציבורית והחקיקה להגנת האדם עם האוטיזם. המערכת שהוטמעה תסייע לתפקוד טוב יותר של האגודה ולשיפור השירותים שהיא מעניקה".

שי בור, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אביב פתרונות מתקדמים, אמר ש-"היה לי כאן סיפוק כפול: פעם אחת בגלל הבחירה בחברת אביב ופעם אחת מאחר שאני אב לילד אוטיסט. היה לי חשוב שפרויקט המיחשוב יסייע ככל האפשר לפעילותה של אלו"ט. במהלך ההיכרות עם אלו"ט ופעילותה, התרשמתי מהמערך הגדול שהאגודה מפעילה למען האוטיסטים ומשפחותיהם בארץ וממגוון השירותים שמוענקים לאוטיסטים בכל קבוצות הגילאים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים