אבולוציה אונליין הקימה לעצמה שלושה עננים ציבוריים וחיברה ביניהם; ההיקף: 5 מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט הוקמו העננים הציבוריים על בסיס חוות שרתים גדולות בלונדון, ארצות הברית וישראל ● העננים אוחדו לכלל ענן אחד בינלאומי, הכולל תשתית מלאה של מיחשוב, תקשורת ואבטחת מידע ● לצד פתרונות VMware, הפרויקט כלל הטמעה של מערכי אחסון מבית EMC, ציוד תקשורת של סיסקו, מעבדים של דל, פיירוול של ג'וניפר ומוצרי פורטיגייט ו-F5

גם בזק עולה למחשוב ענן

החברה הישראלית אבולוציה אונליין ביצעה פרויקט בינלאומי בתחום הענן, בשיתוף עם VMware, שבמסגרתו הקימה לעצמה שלושה עננים ציבוריים, אחד מהם בישראל, וחיברה ביניהם. הפרויקט החל לפני כמה חודשים והסתיים באחרונה, והיקפו הכספי עומד על חמישה מיליון שקלים.

אבולוציה אונליין מציעה שירותי ניהול וניטור על גבי פלטפורמות VMware, מיקרוסופט (Microsoft) ולינוקס (Linux). היא מספקת פתרונות אירוח, ניהול שרתים בענן וניהול עננים פרטיים ואף מקימה מערכי שרתים ומיחשוב ענן. בנוסף, החברה מציעה שטח אחסון לכ-40 אלף אתרי אינטרנט ומעניקה תמיכה ושירות לחברות בעולם ובישראל, כולל חברות תקשורת, ערוצי טלוויזיה, ספקיות אינטרנט, חברות IT וסטארט-אפים.

לאבולוציה אונליין יש שבע חברות בנות ברחבי העולם. אחת מהן מספקת שירותי אירוח ללקוחות ברחבי העולם במתכונת ענן פרטי או ציבורי. במסגרת הפרויקט, בו שימשה אבולוציה אונליין אינטגרטור לחברה הבת שלה, הוקמו שלושה עננים ציבוריים, על בסיס חוות שרתים גדולות, בלונדון, ארצות הברית וישראל. העננים אוחדו לכלל ענן אחד בינלאומי, הכולל תשתית מלאה של מיחשוב, תקשורת ואבטחת מידע.

הפרויקט מבוסס על מערכת הפעלה מרכזית של VMware ופתרונות נוספים של ענקית הווירטואליזציה, לרבות פתרון לניהול מיחשוב ענן.
לצד פתרונות VMware, הפרויקט כלל הטמעה של מערכי אחסון מבית EMC, ציוד תקשורת של סיסקו (Cisco), מעבדים של דל (Dell), פיירוול של ג'וניפר (Juniper) ומוצרי פורטיגייט (Fortigate) ו-F5.

כעת, עם סיום הפרויקט, יכולה אבולוציה אונליין להעתיק מערכי שרתים קיימים לתוך הענן, להרחיב תשתית למערכי שרתים קיימים (Scale-Up & Scale-Out) ולחבר את מערך מיחשוב הענן הפרטי שלה לזה הציבורי. בעזרת שיתוף הפעולה בין פתרונות VMware היא יכולה ליישם ולתפעל פתרונות מורכבים עבור קהל לקוחותיה, כגון: המשכיות עסקית (DR), שרידות ופתרונות ענן בריבוי מיקומים.

לדברי אופיר צביק, סמנכ"ל הטכנולוגיות של אבולוציה אונליין, "עד היום הקמנו עשרות מערכי מיחשוב ענן והיא מנהלת מאות שרתים של לקוחותינו. פרויקט הקמת העננים השונים ברחבי העולם ואיחודם לענן בינלאומי אחד אסטרטגי מאוד עבורנו".

רון קוהבלום, מנהל פעילות VMware ישראל, אמר ש-"מוצרי תשתית הענן של VMware המשמשים את אבולוציה אונליין בפרויקט יסייעו להציע ללקוחותיה תשתית מיחשוב ענן יעילה, אוטומטית ומאובטחת, על פני מרחב גיאוגרפי גדול".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים