שינויים מבניים בנס טכנולוגיות: התמיכה והשירות יופרדו מהמכירות, מספר חברי ההנהלה יגדל לשישה

לצורך כך הוקמו בחברה שלושה קווי שירות, שיתמכו בלקוחות בהתאם לסוג הפרויקטים שהם מבצעים ● משה בר שלמה ינהל את קו השירות לבדיקות והדרכות, רון טברסקי ינהל את קו השירות למיקור-חוץ ונתיב שמואלי ינהל את קו השירות לשילוב מערכות ● יואב צור, סמנכ"ל בכיר נס, בחר לפרוש מהחברה כתוצאה מהשינוי המבני, למרות שהוצע לו תפקיד בכיר בהנהלה ● נס בתגובה: "השינוי נועד לחזק עוד יותר את ההתמקדות בלקוח ואת הטיפול המקצועי בו"

נס טכנולוגיות החליטה על ארגון מחדש של המבנה הארגוני של החברה – צעד שיוביל גם לשינויים פרסונליים. במסגרת זו הוחלט להפריד ברמה הארגונית בין פעילות המגזרים לבין פעילות התמיכה והשירות ללקוחות. לצורך כך הוקמו שלושה קווי שירות, שיתמכו בלקוחות החברה בהתאם לסוג הפרויקטים. עיקר השינוי הוא בכך שמעתה כל מנהל מגזר יהיה אחראי על המכירות והלקוחות של אותו המגזר, ואילו הטיפול בהוצאה לפועל של השירות ללקוח יעבור לאחריות מנהלי קווי השירות. עד כה היו מנהלי המגזרים אחראים הן על השירות והן על המכירות.

בראש קו השירות לבדיקות והדרכות יעמוד משה בר שלמה (מב"ש), שכיהן עד כה כמנהל המגזר הציבורי והממשלתי. בראש קו השירות למיקור-חוץ יעמוד רון טברסקי, ובראש קו השירות לשילוב מערכות יעמוד נתיב שמואלי. עם מינויים של שמואלי וטברסקי, יגדל כעת מספר חברי הנהלת נס לשישה. בראשות המגזרים כמעט ולא חל שינוי, למעט מינויו של גיל כהן – שעבד עד כה במגזר התעשיה אצל רמי פדלון וכעת ינהל את המגזר הציבורי, וגיא דנציג – שניהל את ה-CDO וכעת ינהל את המגזר התעשייתי. בראש המגזר הפיננסי ימשיך לעמוד צורי חורין.

מהנהלת נס נמסר בתגובה, כי "השינוי בנס ישראל נועד לחזק עוד יותר את ההתמקדות בלקוח ואת הטיפול המקצועי בו. שלושת מגזרי הפעילות שפעלו עד כה – המגזר הפיננסי, מגזר התעשייה והמגזר הציבורי, ימשיכו בפעילותם העסקית מול לקוחותיהם. מעמדם של שלושת קווי השירות המקצועיים – שילוב מערכות, בדיקות והדרכות ומיקור-חוץ – מתחזק, ומנהליהם יהפכו לחברי הנהלת נס ישראל. זהו מהלך נוסף המחזק עוד יותר את הקשר שבין נס ללקוחותיה, על כל היבטיו".

כתוצאה מהשינויים הנ"ל, הודיע יואב צור – סמנכ"ל בכיר בנס, על החלטתו לפרוש מהחברה. זאת, למרות שהוצע לו תפקיד בכיר בהנהלה כסגן נשיא בכיר לפיתוח עסקים. במכתב ששיגר לחבריו בסוף השבוע כתב היתר: "לאחר התלבטות וחשיבה מעמיקה, הגעתי למסקנה כי לאחר קרוב לעשר שנים בנס, מהן שמונה בהנהלת החברה – החל מתקופתו של רביב צולר כמנכ"ל ובהמשך עם שחר אפעל וכיום עם אפי קוטק כנשיאי נס ישראל, הגיעה העת מבחינתי לשינוי".

עוד כתב צור, כי "ביצעתי בנס חמישה תפקידי הנהלה מרתקים – מנהל מכירות ושיווק, מנהל מגזר פיננסי, מנהל לקוחות ראשי, פיתוח עסקי ומיקור-חוץ, ולפני כן ביבמ (IBM), כסמנכ"ל ומנהל קבוצת מיקור-החוץ. התפקיד שהוצע לי הנו ראוי ואפילו מכובד (ויש כאלה שאף שאמרו לי נחשק..) אך היות ואינו משולב מספיק (לטעמי) בליבת העסקים השוטפת כפי שאני אוהב, חשתי כי לא אכנס אליו בהתלהבות ובאמונה מלאה שהנה חיונית לתפישתי בכל תפקיד הנהלה".

הוא הוסיף, כי החליט לקחת פסק זמן ולעשות לביתו ולמשפחתו.

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עובד בהווה

    עבדתי עם יואב מקרוב בשנים האחרונות, זאת אבידה גדולה לנס, המנהל המוכשר ביותר שהיה לי בלי יואב לא היינו היום בלקוחות כמו מנור ביטוחישיר פסגות בנק הבינלאומי ועוד 10 שנים בהנהלת נס זה שיא והם ידעו למה.. יואב בהצלחה !!

  2. עובד לשעבר

    מעניין למה אפי קוטק לא לומד ממנכ"ל מטריקס. בטח אפי חושב שאין לו מה ללמוד.. לחברת נס היה מוצר זהב - SAP. והחברה הרסה את השוק בכך שהציפה את השוק ביועצים זולים (כל מזכירה הופכת להיות מיישמת בכירה). לקוחות חושבים שהם מרוויחים כשהם קונים בזול אך למעשה מקבלים יישום בעייתי מיועצים לא מומחים. המומחים בורחים ומשאירים את שוק ה SAP ברמה ירודה ביותר.

  3. עובד לשעבר

    מה בדיוק עשה יואב צור בנס ? הוא ביצע פרויקטים ? הוא הביא לקוחות ? הוא בנה אסטרטגיית מערכות מידע? איך זה שעובד נס לא מרגיש מה עושה מנהל שלו בחברה... זה נראה, שחוץ מלהופיע בכנסים, ולהאדיר את השם שלו, מנהל ממוצע בנס לא תורם כלום. ועוד מתעללים בעובדים. כל שנה שנתיים, נס מבצעת שינוי ארגוני. זה מעיד על ההבנה של המנהלים שלה. וכל שינוי יותר גרוע מהקודם. עושים שינוי רק לעצם עשיית שינוי, להראות כאילו שעושים משהו. זה נקרא לטחון מים

  4. גיא

    פיטרו גם אנשים נוספים. חברה בקריסה. הלקוחות גם נוטשים אותה, אבל זה טוב כי אפשר עתה להוריד את מחירי היועצים שלה.

אירועים קרובים