יעל תטמיע מערכת CRM של אורקל-סיבל בשירותי בריאות כללית; ההיקף: עשרות מיליוני שקלים

מדובר בפרויקט ה-CRM הגדול במדינה ● המערכת שתוטמע תשמש כמערכת ה-CRM המרכזית בשירותי בריאות כללית והיא תחליף כמה מערכות מקומיות הפרוסות בארגון ● יחיאל גפנר, ראש אגף מיחשוב ומערכות מידע בשירותי בריאות כללית: "האתגר הוא לאפשר קבלת תמונה אחת כוללת על המטופלים בזמן קצר, כשהנתונים מגיעים ממערכות IT שונות שמצויות במחשבים שונים ובאתרים שונים"

יעל תוכנה ומערכות תטמיע מערכת לניהול קשרי לקוחות של סיבל (Siebel) מבית אורקל (Oracle) בשירותי בריאות כללית. הפרויקט החל בימים אלה וצפוי להסתיים בעוד שנה וחצי. מול אורקל התמודדו במכרז של הכללית פתרונות ה-CRM של מיקרוסופט (Microsoft) וסאפ (SAP). מדובר בפרויקט ה-CRM הגדול במדינה, והיקפו עומד על עשרות מיליוני שקלים.

המערכת שתוטמע תשמש כמערכת ה-CRM המרכזית בשירותי בריאות כללית והיא תחליף כמה מערכות מקומיות הפרוסות בארגון. קבוצת יעל תשמש קבלן ראשי בפרויקט ולצידה יעבדו אנשי טלדור, כקבלן משנה, מאחר שיש להם התמחות במערכת סיבל.

לצד הטמעת מערכת Siebel CRM יוטמע במסגרת הפרויקט UCM, רכיב לניהול מרכזי של רשומות הלקוחות המגיעות ממערכות ה-IT השונות, דוגמת מערכות ה-BI והפורטל הארגוני. הפתרון, שכבר החל להיות מיושם, ישרת את 1,300 המרפאות של הכללית ובהמשך הוא יוטמע גם ב-14 בתי החולים של הקופה. בסופם של תהליכי היישום וההטמעה תהיה המערכת בשימוש של 13 אלף משתמשי קצה במרפאות, בבתי החולים וביחידות השונות של הקופה.

יחיאל גפנר, ראש אגף מיחשוב ומערכות מידע בשירותי בריאות כללית, אמר לאנשים ומחשבים, כי "מדובר בפרויקט אסטרטגי עבורנו. אנשי ה-IT בכללית ביצעו תהליך ארוך, מורכב ומקצועי ביותר לצורך בחירת הפתרון המתאים ביותר לצרכי ה-CRM הגוברים עם הזמן".

גפנר הוסיף, כי "הכללית רואה במטופלים שלה לקוחות לכל דבר ועניין, ולכן – חשוב היה לנו לבחור בפתרון שייתן מענה של CRM לכל הצרכים הנוכחיים שלנו, עם אפשרות להשקה של שירותים נוספים ללקוחותינו בעתיד". הוא ציין שלצד נציגי שירות הלקוחות, המערכת תשמש, בשלב מאוחר יותר גם את המרפאות, בתי החולים ואת החברות בנות של הכללית, דוגמת ביטוח משלים. לדבריו, "אנחנו פועלים ליצירת קשר עם הלקוחות במגוון ערוצים, לרבות בעולם הנייד".

אלברטו מרנפלד, סמנכ"ל מכירות יישומים ארגוניים באורקל ישראל. צילום: קובי קנטורשירותי בריאות כללית היא ארגון הבריאות השני בגודלו בעולם, המשרת כארבעה מיליון לקוחות ב-14 בתי חולים ומונה יותר מ-32 אלף עובדים. "האתגר", סיכם גפנר, "הוא לאפשר קבלת תמונה אחת כוללת על המטופלים בזמן קצר, כשהנתונים מגיעים ממערכות IT שונות שמצויות במחשבים שונים ובאתרים שונים".

אלברטו מרנפלד, סמנכ"ל מכירות יישומים באורקל ישראל, אמר ש-"המערכת המוטמעת בכללית הופכת להיות פלטפורמת ה-CRM המובילה בקרב ארגונים בישראל, בין השאר בשל יכולתה לעבוד באופן רב ערוצי. כך, היא מאפשרת ללקוחות גדולים וקטנים להפיק ערך עבור הארגון שלהם". הוא ציין ש-"אורקל תוסיף עוד פונקציונליות למערכת".

נתי אברהמי, מנכ"ל יעל תוכנה, אמר כי "גודלו וחשיבותו של פרויקט CRM זה עבור ארגון מרכזי כמו הכללית, היווה עבורנו ביעל אתגר עצום. זכינו במכרז המשמעותי, ובשיתוף גורמים מרכזיים בשוק המיחשוב המקומי, יצרנו עבור הכללית פרויקט שנחשב כאסטרטגי, מורכב, וקריטי לתשתית הארגונית של גוף המספק שירות למיליוני לקוחות ומטופלים בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים