שירותי בריאות כללית זכו בתואר אלוף האלופים בתחרות מצטייני המיחשוב 2011

הכללית זכתה בשמונה פרויקטים, וזו לה השנה השלישית לזכייה בתואר אלוף האלופים ● יחיאל גפנר, ראש אגף מיחשוב ומערכות מידע, שירותי בריאות כללית: "מערך ה-IT בכללית מביא לשינוי על ידי העצמת עשרות אלפי המשתמשים, והפרויקטים הזוכים מהווים את הדוגמה הטובה ביותר למימוש מוצלח של התפיסה הזו" ● אות הצטיינות מיוחד הוענק לשירות בתי הסוהר, על הקמת מערכת פיקוד ושליטה למערך הנייד

שירותי בריאות כללית זכו בתואר אלוף האלופים בתחרות מצטייני המיחשוב ITAwards 2011. הכללית זכתה בשמונה פרויקטים, וזו לה השנה השלישית לזכייה בתואר אלוף האלופים. אות הצטיינות מיוחד הוענק לשירות בתי הסוהר, על הקמת מערכת פיקוד ושליטה למערך הנייד. בשלבי התחרות השונים התמודדו יותר מ-200 פרויקטים מארגונים מכל מגזרי המשק.

טקס הכרזת הזוכים בתחרות, שהתקיים הבוקר (ה'), נערך זו השנה התשיעית בהפקת אנשים ומחשבים. הטקס התקיים כחלק מוועידת Closing The Year, שהתקיימה במרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה, בהשתתפות מאות מנמ"רים, מקצועני IT בכירים ומנכ"לי ספקיות המיחשוב בארץ. את האירוע הנחה פלי הנמר, נשיא קבוצת אנשים ומחשבים.

עו"ד אביב אילון, היועץ המשפטי של התחרות, אמר כי "זו השנה התשיעית שהתחרות נערכת. המדובר בתחרות אשר מהווה אבן שואבת לפרויקטים מוצלחים. ככל שהשנים חולפות אנו נדהמים לראות כי ישראל נמצאת בחוד החנית של ה-IT". עו"ד אילון אמר, כי "אין לי ספק שאם התחרות היה נערכת ברמה הבינלאומית, ישראל הייתה נמצאת בין המקומות הראשונים. המדובר בתחרות אשר מעידה על המצויינות אשר קיימת בענף".

עו"ד אביב אילון, היועץ המשפטי של תחרות מצטייני המיחשוב 2011. צילום: קובי קנטוריחיאל גפנר, ראש אגף מיחשוב ומערכות מידע, שירותי בריאות כללית, אמר כי "אנו עוסקים רבות בלמידה של הצד העסקי ובחיבור אליו. מאז ומתמיד פעלנו על מנת לדעת מה המשתמשים רוצים וצריכים. מערך ה-IT בכללית מביא לשינוי על ידי העצמת עשרות אלפי המשתמשים, והפרויקטים הזוכים מהווים את הדוגמה הטובה ביותר למימוש מוצלח של התפיסה הזו. סך הכל התוצאה טובה, כיוון שאנו מצליחים לייצר ידע אצל המשתמשים ולשדרג באמצעות ה-IT את השירות ללקוחות".

תת-גונדר ישראל רום, ראש מינהל טכנולוגיות בשירות בתי הסוהר, אמר עם קבלת הפרס המיוחד כי "מינהל טכנולוגיות הוא הגוף אשר מממש את יעדי השב"ס במערכות הלחימה והלוגיסטיקה". הוא הודה לשופטים על ההכרה בחשיבות הפרויקט למיחשוב ההסעות של האסירים והעצירים על ידי יחידת נחשון בשב"ס, וציין כי מדובר בהסעות של מאות ואלפים מהם מדי יום. תת-גונדר רום סיים בדברי תודה לעובדי מינהל טכנולוגיות ולהנהלת השב"ס, "על ההכרה בחשיבות ה-IT והטכנולוגיות".

שירותי בריאות כללית זכו בתואר אלוף האלופים עם 8 פרויקטים. בסיום הטקס עלו כל הזוכים לבמה. צילום: קובי קנטור

פרס הצטיינות לשירות בתי הסוהר, מימין: גונדר משנה ראובן מור, ראש מחלקת פיתוח יישומים; תת-גונדר ישראל רום, ראש מינהל טכנולוגיות; דורון שמע, מנהל יחידת הפיתוח. צילום: קובי קנטור

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים