סלקום תפטר 140 עובדים בעקבות המיזוג עם 013-נטוויז'ן

עיקר המפוטרים הם עובדי מטה בשתי החברות שעובדים בתפקידים כפולים ● הליך הפיטורים יחל בימים הקרובים, ויכלול שימוע ● מסלקום נמסר, כי "בהיבט הכולל של תהליך מיזוג בין שתי חברות שמעסיקות אלפי עובדים ומתמודדות במסגרת התחרות העזה בשוק, מדובר בהליך הכרחי"

המיזוג בין סלקום ל-013-נטוויז'ן גובה את מחירו: החברה הודיעה על פיטוריהם של 140 עובדים, בעיקר במטות של שתי החברות, כתוצאה מכפילויות. הליך הפיטורים יחל בימים הקרובים ועל פי סלקום, העסקתם של המפוטרים תסתיים לאחר הליך שימוע מסודר.

מי שמוביל את המיזוג הוא המנכ"ל המיועד של החברה הממוזגת, ניר שטרן, שיודיע על מהלך הפיטורים היום במכתב לעובדי שתי החברות.

מסלקום נמסר, כי "החברה החלה ביישום תוכנית המיזוג עם 013-נטוויז'ן, במטרה ליצור קבוצת תקשורת חזקה, יעילה ומובילה, שתציע מכלול פתרונות תקשורת איכותיים ללקוח. מבנה הפעילות של הקבוצה, כפי שגובש על ידי צוותי העבודה משתי החברות בשיתוף חברת מקינזי (McKinsey) כולל איחוד המטות שלהן והעברת עובדי מטה 013-נטוויז'ן מראש העין לבית סלקום בנתניה; איחוד הפעילות מול הלקוחות העסקיים למתן שירות One Stop Shop לסל המוצרים של הקבוצה, הן בעולם המכירה והן בעולם השירות; הפעילות ללקוחות הפרטיים לא תאוחד ותישאר נפרדת, במטרה לשמור על מיקוד, לאור התחרות הגוברת בתחום הסלולר והאתגרים שיוצבו בפני השוק הקווי עם פתיחתו לשוק סיטונאי". עוד נמסר, כי "הקבוצה תשמר את מערך נציגי השירות והמכירה ותמשיך בגיוס נציגים במטרה להמשיך ולהעניק את השירות הטוב ביותר".

לדברי החברה, "מתוך ראייה קדימה למיזוג המתהווה ורצון לשמר מקסימום עובדים משתי החברות, לא אוישו בחודשים האחרונים משרות שהתפנו במטות שלהן. מרביתם של עובדי המטה, שיסיימו את תפקידם במסגרת המיזוג, הינם בעלי תפקידים חופפים שלא נמצאו להם תפקידים אחרים בפעילות הממוזגת. מדובר בכ-140 עובדי מטה משתי החברות, שהעסקתם תסתיים לאחר הליך שימוע מסודר. אנחנו פועלים על מנת לסייע לעובדים ועושים כל מאמץ על מנת למצוא להם מקומות עבודה חדשים. לשם כך, התקשרנו עם שתי חברות השמה שתלווינה ותסייענה במתן ייעוץ והדרכה מקיפה לאיתור משרה חדשה עד למציאת תפקיד. תנאי ההסכם מול חברות אלה כוללים תמרוץ מיוחד עבור כל עובד שתימצא לו עבודה. בנוסף, העובדים ייהנו מתנאי פרישה טובים יותר מהסכם העבודה שלהם ויקבלו פיצוי נוסף על פיצויי הפיטורים שהם זכאים להם על פי הסכם ההעסקה".

"כל אחת ואחד מהעובדים הוא עולם ומלואו, וצר לנו על הכאב הכרוך בפיטורים", נכתב בהודעת סלקום. "יחד עם זאת, בהיבט הכולל של תהליך מיזוג בין שתי חברות שמעסיקות אלפי עובדים ומתמודדות במסגרת התחרות העזה בשוק, מדובר בהליך הכרחי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים