ענב גנד גלילי, TVK: "הפרסום המקוון מעצים את כוח היחיד והורג את השיווק והפרסום המסורתיים"

"התוכן מדבר אל קהל יעד מסוים, והפילוח הוא עד תת ההכרה של הגולש", אמרה גנד גלילי, מייסדת TVK-Strategies Online ● לדבריה, "ארגונים נדרשים היום לראייה כוללת של השיווק הדיגיטלי" ● "האסטרטגיה השיווקית-עסקית פועלת בדיוק כמו תוכנות הבינה העסקית החזקות, עם מערך שלם של כלים מדידים", הוסיפה

"השיווק והפרסום המסורתיים עומדים למות. הפרסום המקוון, לפי דרישה, הוא שיחליף אותם, ובמסגרתו יבררו ארגונים מה הלקוחות רוצים מהם ולא מה הם רוצים לשווק ללקוחות", אמרה ענב גנד גלילי, מייסדת TVK-Strategies Online. לדבריה, "תם עידן תקשורת ההמונים, היום הכוח מצוי בידי הפרט".

בראיון לאנשים ומחשבים אמרה גנד גלילי, כי "ארגונים נדרשים לראייה כוללת של השיווק הדיגיטלי, תוך בחינת הצרכים שלהם, על מנת להגיע, בסופו של דבר, להחזר השקעה. בדיוק כמו תוכנות הבינה העסקית החזקות, המספקות לארגון ידע וכלים מעשיים להתמודדות עם קבלת החלטות, כך פועלת האסטרטגיה השיווקית-עסקית, עם מערך שלם של כלים מדידים. אלה יוצרים כסף לארגון אך ורק כאשר הם עובדים בסינרגיה מלאה האחד עם השני".

"אם, למשל, אנחנו רוצים להביא לחברה יותר 'לידים' לעסק, הדבר יכול להיעשות בכמה דרכים", הדגימה. "קמפיין של PPC (ר"ת Pay per click) ניתן להעלות בגוגל (Google), פייסבוק (Facebook) או לינקדאין (Linkedin), אולם עולה השאלה איזה משלושת האתרים מתאים ספציפית לארגון, ויתרה מכך – היכן נמצאים יותר פילוחים לאוכלוסיית היעד של הארגון".

"כך, לחברות תוכנה אני מעדיפה לעשות קמפיינים ממומנים בלינקדאין, כיוון שכל השוק העסקי, שמדבר על כסף, עבודה ומסחר נמצא ומקנן שם", הוסיפה. "לעומת זאת, אם הלקוח שלי הוא חברת מוצרי צריכה, אמכור לו לייף סטייל בפייסבוק".

"בכל מקרה", ציינה, "הפעילות השיווקית ברשת לא נגמרת בקמפיינים ממומנים, אלא ביצירת תוכן המדבר לקהל מסוים בשפה מסוימת, ואשר מגיע לעיתים אפילו לתת ההכרה של הגולשים, כי ככה מוכרים יותר טוב. יש להגיע למצב בו הגולש מתייחס לאתר של הארגון. זה נעשה על ידי יצירת 'באאז' סביב הארגון".

איך יוצרים את ה-'באאז' הזה?
"באמצעות שני כלים שיווקיים: ניהול מוניטין, המייצר את הנחשקות לשמוע מה יש ללקוח שלי, הארגון, לומר ומכירה חברתית, שמגיעה לאנשים בכל עת, והיא המקבילה העכשווית של שיחות הברזייה שרווחו לפני שני עשורים. מהות האסטרטגיה השיווקית המקוונת היא כמו זרועות תמנון הנשלחות לכל קצווי הרשת בשיטות שונות, על מנת לנהל את המוניטין של הלקוח.

ה-'באאז' נוצר גם על ידי שימוש בתוכנות זולות אך מיוחדות עבור הלקוח הארגוני. הפאואר פוינט (Power Point) מת מבחינתי. אנחנו משתמשים בתוכנת Prezi, שמייצרת מצגות עם יכולת 'Zooming' ומשאירות את הצופה פעור פה, או במצגות ויזואליות של אנימוטו, שמספקות ללקוח ניראות מאד גבוהה. שימוש בכלים אלו מראה שהלקוח נמצא בחזית הטכנולוגיה ברשת.

כך, לדוגמה, אחד הלקוחות שלנו הוא טראפיק מדיה, חברה שפיתחה תוכנה ממוכנת לבניית מאות אתרים בעת ובעונה אחת, ועוסקת גם באיחסון מרוחק וברכישת דומיינים. אנחנו משמשים לה כזרוע שיווק. במסגרת זו, אנחנו מייצרים עבורה שיתופי פעולה עם אינדקסים, בארץ ובאירופה. בנוסף, השתמשנו באתר שלה בתוכנות שמצביעות על יכולותיה, ושם אף יצרנו תוכן בעל ערך, ופעלנו עבורה ברשתות חברתיות, באתרים מקצועיים ובפורומים מקצועיים".

לסיכום, אמרה גנד גלילי, "אנחנו מספקים ללקוח הארגוני מנעד של יכולות, הגורם לאנשים לרצות להיות כמוהו. כותב תוכן חכם, משתמש באתר שלו בתוכנות חכמות ומשלב מצגות אינטליגנטיות שממצבות אותו כאוטוריטה בתחומו. כך הוא רוכש לעצמו קהל של עוקבים, ועל ידי כך – מייצר לעצמו צורך של אנשים להגיע אליו ולרכוש את מרכולתו".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Xts

    לא יכול להיות ייצור אתרים באינטילגנציה מלאכותית יותר מדי דברים לחשב....

  2. ענב

    כן. זו תוכנה שמחוללת אתרים באמצעות בינה מלאכותית. היא מסוגלת לייצר מאות אתרים ייחודיים שאין אתר אחד דומה לשני ולא צריך ידע בתכנות כדי לבנות אותם. ממליצה! www.trafficmedia.co.il

  3. נאור לוי

    טראפיקמדיה - מה זה תוכנה ממוכנת לבניית אתרים?

אירועים קרובים