פיירפליי ביצעה פרויקט הסבת מערכות לדוט.נט באלדן; ההיקף: מאות אלפי שקלים

הפתרון שהוטמע באלדן מסב אוטומטית מערכות תוכנה, באופן שאינו פוגע בפעילות של הלקוח ותוך כדי ביצוע הפיתוח וההסבה בזמן אמת ● הוא מחליף את מערכת המג'יק ששימשה את אלדן שנים רבות

חברת התוכנה פיירפליי (Firefly) סיימה בימים אלה פרויקט הסבת מערכות ממג'יק לדוט.נט בחברת השכרת הרכב אלדן. ההיקף הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט הטמיעה פיירפליי באלדן פתרון להסבה אוטומטית של מערכות תוכנה באופן שאינו פוגע בפעילות של הלקוח ותוך כדי ביצוע הפיתוח וההסבה בזמן אמת. כמו כן, על פי החברה, מדובר בפתרון בעלות נמוכה שמניב חיסכון ניכר בהוצאות התחזוקה של הארגון.

מערכת המג'יק של אלדן שירתה 24 סניפים של החברה בישראל. היא הוקמה על ידי מחלקת הפיתוח של החברה ושירתה אותה במשך שנים רבות.

אלדן היא חברה פרטית בבעלות משפחת דהן. היא הוקמה לפני 40 שנים ונמנית עם חברות הליסינג וההשכרה הגדולות בישראל. יש לה צי של 35 אלף כלי רכב והיא מעסיקה כ-800 עובדים.

עדן שוחט, מנמ"רית אלדן, אמרה, כי "החלטנו לבצע את ההסבה לדוט.נט לאחר שהגענו למסקנה שהמעבר יאפשר לנו לשפר את המערכות הקיימות". לדבריה, הבחירה בפיירפליי לביצוע הפרויקט "נעשתה בתום תהליך בחינה של כל החלופות ולאחר התנסות במערכת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים