לוי הלוי ימונה למנמ"ר ומשנה למנכ"ל מנורה-מבטחים; מחליפו: אבי כוכבא

הלוי יחליף במנורה-מבטחים את יהודה גרוסמן, הפורש לגמלאות ● הלוי עבד בבנק הפועלים כשלוש שנים, ופורש כעת בין היתר משום שלא נבחר לראש חטיבת המיחשוב בבנק, במקומו של דוד לוזון ● למרות שכוכבא כבר החל בפועל את החפיפה עם הלוי, הנהלת הבנק הודיעה באופן רשמי על המינוי רק היום

לוי הלוי, ראש אגף הפיתוח בבנק הפועלים ומספר שתיים בחטיבת המיחשוב בבנק, יפרוש מתפקידו בחודשים הקרובים, וימונה למנמ"ר ומשנה למנכ"ל בחברת הביטוח מנורה-מבטחים. הלוי יחליף בתפקיד את יהודה גרוסמן הוותיק, שפורש לגמלאות. כזכור, דיווחים ראשונים אודות פרישתו של הלוי פורסמו באנשים ומחשבים לראשונה כבר לפני ארבעה חודשים.

הלוי הצטרף לבנק הפועלים לפני שלוש שנים, לאחר שפרש מתפקידו כמנכ"ל מלם מערכות מקבוצת מלם-תים. הוא סומן אז כמי שמיועד להחליף את דוד לוזון, שעמד בראש חטיבת המיחשוב במשך שנים רבות. לאחר שהנהלת הבנק החליטה לבחור בצביקה נגן כמחליפו של לוזון, הסתמן שהלוי לא ימשיך בתפקידו.

במהלך החודשים האחרונים קיבל הלוי פניות רבות לגבי מילוי תפקידים בכירים שונים בענף, אולם לבסוף החליט לבחור במנורה-מבטחים – אחת מקרנות הפנסיה הגדולות במדינה, המשרתת 70 אלף עמיתים ו-15 אלף חברות. היקף נכסיה של מנורה-מבטחים נאמד בכמה מיליארדי שקלים.

את מקומו של הלוי בפועלים, כפי שפורסם באנשים ומחשבים ואושר היום (ב') על ידי הבנק, ימלא אל"מ (מיל') אבי כוכבא – שבתפקידו האחרון שימש כמנהל המגזר הביטחוני ב-HP ישראל. למרות שכוכבא כבר החל בפועל את החפיפה עם הלוי, הנהלת הבנק הודיעה באופן רשמי על המינוי רק היום.

כוכבא, בוגר ממר"ם, שירת בצה"ל במשך 27 שנים ושימש בין היתר כמפקד ממר"ם בין השנים 2002 ל-2006. עם פרישתו מצה"ל בדרגת אלוף-משנה, הקים את הסטארט-אפ וינושן טכנולוגיות ושימש כמנכ"ל החברה. ב-2010 עבר ל-HP ישראל ובאחרונה, כאמור, הצטרף לבנק הפועלים.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ישראל

    אדון איציק לוי הלוי יודע לנהל וזה מה שצריך על מנת להעיף אנשים חסרי תועלת בארגון שלא מבינים בטכנולוגיה ומסתכלים על החור שבגרוש ואם אתה מבוטח במנורה הייתי ממליץ לך לעבור לחברת ביטוח אחרת עד שלוי הלוי יסדר את כל הבלאגן במערכות המידע המיושנות שלהם.

  2. איציק

    אפשר לדעת מה המומחיות של מה הלוי. להערכתי חוץ מבירבורים אין לו חוזקות מיוחדות.

אירועים קרובים