ג'ון ברייס ואומגה הן הזוכות במכרז שירותי ההדרכה במרכזי להב"ה; ההיקף: עשרות מיליוני שקלים

על פי תנאי הזכייה, תקבל ג'ון ברייס אחריות על עשרה מרכזים ברחבי הארץ ואילו אומגה תפעיל את השבעה הנותרים ● עד לפרסום המכרז, בוצעו פרויקטי ההדרכה בלהב"ה כחלק ממכרז הקוסט-פלוס של החשכ"ל, אולם במסגרת היערכות כללית מחודשת במיזם, הוחלט להוציא את נושא ההדרכה לביצוע נפרד ● היקפו הכספי של המכרז נאמד בכ- 55 מיליון שקלים לשש שנים עם אופציית הגדלה להיקף של עד 100 מיליון שקלים

ג'ון ברייס ואומגה הן הזוכות במכרז הענק לשירותי הדרכה והפעלה ל-17 מרכזי להב"ה, שערך החשב הכללי – כך הודיע היום (ה') משרד האוצר. על פי תנאי הזכייה, תקבל ג'ון ברייס אחריות על עשרה מרכזים ברחבי הארץ ואילו אומגה תפעיל את השבעה הנותרים. היקפו הכספי של המכרז נאמד בכ- 55 מיליון שקלים לשש שנים עם אופציית הגדלה להיקף של עד 100 מיליון שקלים.

למכרז להב"ה נגשו כ-20 חברות, ביניהן One1, מלם-תים באמצעות מרטין הופמנס, אלעד מערכות, קבוצת אמן וחברות נוספות. המכרז פורסם בפברואר השנה, לאחר מספר רב של דחיות ועיכובים. עד לפרסום המכרז, בוצעו פרויקטי ההדרכה בלהב"ה כחלק ממכרז הקוסט-פלוס של החשכ"ל, אולם במסגרת היערכות כללית מחודשת במיזם, הוחלט להוציא את נושא ההדרכה לביצוע נפרד.

להב"ה היא יחידה במשרד האוצר שתפקידה לפעול לצמצום הפער הדיגיטלי. במסגרת להב"ה, הוקמו מרכזי תיקשוב בישובים שמאופיינים ברמה סוציו-אקונומית נמוכה, הסובלים ממצוקת הפער הדיגיטלי. בכל אחד מ-14 המרכזים הקיימים, כמו גם במרכזים החדשים שיוקמו, פועלות שתי כיתות הדרכה המכילות 40 עמדות מחשב שמחוברות לאינטרנט בפס רחב, כמו גם מגוון תוכנות, לומדות, סדנאות, משחקים לימודיים ועוד.

העיכובים בפרסום המכרז נבעו מעתירתה של ג'ון ברייס נגד הממשלה, לאחר שלא זכתה באשכול ההדרכה במכרז הקוסט-פלוס של החשכ"ל. בנוסף, חלק מהחברות שהשתתפו במכרז, קבלו נגד רמת התעריפים הנמוכה שתשולם למדריכים – עובדה שלטענתן עלולה להביא לירידה ברמת המדריכים והכשרתם. באוצר דחו טענות אלו על הסף ואמרו, כי תעריפי ההדרכה הם חלק מהתחרות שקיימת בין החברות.

לירון קרסין, מנכ"ל אומגה, אמר עם קבלת ההודעה על הזכייה, כי "אומגה גאה על הזכות לקחת חלק באחד הפרויקטים החברתיים המשמעותיים ביותר שיש כיום בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים