ליאורה שכטר מונתה למנמ"רית עיריית תל אביב-יפו במקום אבי קטקו

סא"ל (מיל.) שכטר, לשעבר ה-CTO של ממר"ם, נכנסה לתפקיד הבוקר (ג'), לאחר 21 שנות שירות בצה"ל ● היא אמרה לאנשים ומחשבים, כי "אני שמחה על כך שנבחרתי ורואה בתפקיד אתגר גדול מאוד ומעניין" ● קטקו טרם הודיע באיזה תפקיד בכיר נוסף יכהן מעתה

חילופי מנמ"רים בעיריית תל אביב-יפו: סא"ל (מיל.) ליאורה שכטר, לשעבר ה-CTO של ממר"ם, מונתה לתפקיד במקומו של אבי קטקו, שהודיע בסוף השנה שעברה על כוונתו לסיים את תפקידו בתום שבע שנות עבודה רצופות. היא נכנסה לתפקיד, שנחשב לאחד מתפקידי המנמ"רים הנחשקים, הבוקר (ג'), לאחר שזכתה במכרז שערכה העירייה מול עשרות מנמ"רים ומועמדים אחרים.

בשיחה עם אנשים ומחשבים אמרה שכטר, כי "אני שמחה על כך שנבחרתי ורואה בתפקיד אתגר גדול מאוד ומעניין".

שכטר, נשואה ואם לשלושה ילדים, השתחררה מצה"ל במרץ האחרון לאחר ששירתה בו 21 שנים. במסגרת שירותה הצבאי היא עסקה רבות בפיתוח מערכות שליטה ובקרה מבצעיות והובילה, בין היתר, פיתוח של מערכות ותוכניות כגון "טירת האגם" ומערכות קישוריות אחרות. שכטר היא בעלת תואר ראשון במדעי המחשב מהטכניון, שם למדה כעתודאית, ותואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

קטקו משאיר לשכטר אגף גדול, שאחראי על כל המיחשוב של המטרופולין המרכזי בישראל. האגף משרת 4,200 משתמשים, תקציב הפיתוח שלו עומד על 140 מיליון שקלים והוא מעסיק יותר מ-320 עובדים. בתקופתו של קטקו שימש האגף כבית תוכנה המספק פתרונות טכנולוגיים לרשויות המקומיות בישראל. קטקו, אף הוא סא"ל (מיל.), שירת במגוון תפקידים מקצועיים במערך התקשוב הצה"לי. לפני שמונה למנמ"ר עיריית תל אביב-יפו הוא כיהן כמנכ"ל חברה שסיפקה פתרונות לרשויות המקומיות וכן שימש כמנמ"ר עיריית נתניה. הוא טרם הודיע לאיזה תפקיד בכיר נוסף הוא מייעד את עצמו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים