גוגל רכשה את חברת הפרסום באינטרנט AdMeld תמורת 400 מיליון דולרים

השאיפה של גוגל ברכישה היא לספק למו"לים תהליך פשוט יותר לניהול מסעות הפרסום ברשת ● הרכישה תסייע לגוגל לעבוד עם חברות מדיה מובילות דוגמת תומסון רויטרס או ניוז קורפ, שמנהלות חלק מפעילות הפרסום שלהן בעזרת הפתרונות של AdMeld

גוגל (Google) אישרה אתמול (ב'), כי רכשה את חברת הפרסום באינטרנט AdMeld, מתוך שאיפה לספק למו"לים תהליך פשוט יותר לניהול מסעות הפרסום. תנאי העסקה לא פורסמו, אך הוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal) העריך את שווייה ב-400 מיליון דולרים.

"השקענו כבר בעבר בכלים שמסייעים למו"לים לפעול בצורה יעילה יותר, אולם אנחנו סבורים שניתן לשפר עוד יותר", כתב ניל מוהאן, סגן נשיא לפרסום בבאנרים בגוגל, בהודעה שפרסם בבלוג.

מייקל בארט, מנכ"ל AdMeld, כתב בהודעה שפורסמה באתר האינטרנט של הפירמה החברה, כי "לא גיבשנו עדיין תוכניות שילוב ספציפיות, אך ההיצע המשולב יוכל, אנחנו מאמינים, לסייע למו"לים לקבל החלטות מושכלות בצורה יעילה יותר ולגרוף רווחים גבוהים יותר".

על פי הידיעה, הרכישה תסייע לגוגל לעבוד עם חברות מדיה מובילות דוגמת תומסון-רויטרס (Thomson Reuters) או ניוז קורפ (News Corp), שמנהלות חלק מפעילות הפרסום שלהן בעזרת הפתרונות של AdMeld. הרכישה תתרום גם לפעילות DoubleClick של גוגל.

"שילוב הפתרונות של AdMeld יאפשר לנו להציע למו"לים פרסום פשוט יותר, יעיל יותר ורווחי יותר, שירותי תמיכה טובים יותר ויכולת לקבל החלטות מושכלות יותר", ציין מוהאן. "אלה בדיוק התחומים שבהם מבקשים המו"לים שנשקיע. AdMeld תוסיף לתמוך ברשתות הפרסום הקיימות, בפלטפורמות שבצד הביקוש, בשווקים ובשרתי הפרסום, על מנת להעניק למו"לים את התוצאות הטובות ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים