אורי צלאח, מלם שכר: "בעתיד נספק לעובדים את תלושי השכר בטלפונים חכמים ובמייל"

"חזוננו הוא להפוך לבחירה המועדפת של לקוחות לניהול השכר וההון האנושי, תוך הקפדה על מקצוענות, חדשנות והוגנות", אמר צלאח, מנכ"ל החברה, בכנס הלקוחות השנתי שלה ● במהלך הכנס הוצגו חידושים טכנולוגיים לניהול המשאב האנושי בארגון

"בעתיד נגיע למצב שבו עובדי הארגונים יקבלו את תלושי השכר שלהם, לרבות עדכונים לגביהם, על גבי הטלפונים החכמים ובמייל, ונסייע למעסיק בכל ניהול המעטפת הפנסיונית", כך אמר אורי צלאח, מנכ"ל מלם שכר מקבוצת מלם-תים.

צלאח דיבר בפתח כנס הלקוחות השנתי של החברה שנערך היום (א') במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה. נטלו בו חלק מאות מלקוחות החברה: חשבי שכר, סמנכ"לי משאבי אנוש, סמנכ"לי כספים ומנמ"רים. במהלך הכנס הוצגו חידושים טכנולוגיים לניהול המשאב האנושי בארגון.

לדברי צלאח, "יש למלם שכר מאות לקוחות במגזר הממשלתי ובשוק העסקי בישראל, ומדי חודש היא מטפלת ב-750 אלף תלושי שכר". הוא ציין, כי החברה קמה כחברה עצמאית לפני שנה וחצי, "וחזוננו הוא להפוך לבחירה המועדפת של לקוחות לניהול השכר וההון האנושי, תוך הקפדה על מקצוענות, חדשנות והוגנות".

הוא הסביר, כי מערכות החברה מבוססות על בסיס נתונים של אורקל (Oracle) "והן היחידות בארץ המשלבות באופן אינטגרטיבי שלושה סוגי מערכות: משאבי אנוש, שכר ונוכחות". המערכות הללו מספקות את שירותיהן במיחשוב ענן, אמר צלאח, למעט לקוחות מהמגזר הביטחוני, בשל אילוצים מובנים.

"באחרונה ערכנו שיתוף פעולה עם שירות iPost של חברת דואר ישראל", ציין. לדבריו, המטרה בשיתוף הפעולה הזה היא "לענות על השינוי הצפוי בחוק שיאפשר לעובד לוותר על קבלת תלוש השכר הפיזי ולקבל אותו באמצעות תיבת הדואר האלקטרונית של דואר ישראל".

בהמשך ציין צלאח כמה מהפרויקטים שהחברה הייתה מעורבת בהם בשנה האחרונה, ביניהם זה שבתעשייה האווירית – "פרויקט קשה ומורכב שהצליח בשל שיתוף פעולה הדוק עם הלקוח. כיום המערכת עובדת, על כל מרכיביה"; פרויקט בקרת נוכחות בבתי החולים של משרד הבריאות, "שכלל שינוי תהליכי ארגון ושיטות"; פרויקט בעיריית ירושלים; מימוש הרפורמה ברשות השידור, הכוללת פרישת עובדים מרצון. "תמכנו בהסכם על כל מרכיביו וגישרנו בין צרכי הרפורמה ומימושה בפועל"; וכן פרויקטים במגזר הקמעונאי ובמגזר המלונאות. "כמעט כל רשתות בתי המלון הן לקוחות של מלם שכר", אמר צלאח.

הוא הוסיף, כי "אנחנו ניצבים בפני עוד כמה וכמה פרויקטים גדולים, ביניהם מיחשוב כל מעונות נעמ"ת, שיחוברו למערכת הכוללת פתרונות שלנו". צלאח ציין, כי בימים אלה נערכת בחברה בדיקה לצרף לתלוש השכר, מדי רבעון, דו"ח עמית של קרנות הפנסיה.

"נצטרך ללכת לכיוון הקמעונאי"

"בעתיד, אנחנו צריכים ללכת לכיוון הקמעונאי, משמע – לתת הרבה שירותים לאיש הקצה, מקבל המשכורת", אמר. "הוא מאוד רלוונטי לתהליך. בעתיד נספק חבילות שירות לפי מורכבות הלקוח. נספק גם שירותי בקרה, דיווח ותשלום – הכול באמצעות מערכות מלם שכר. כמו כן, נספק שירותי תלוש שכר בטלפונים חכמים ונטפל בטפסים לסוגיהם".

צלאח ציין, כי לפני כחצי שנה השיקה החברה מחדש את אתר האינטרנט שלה. "האתר מהווה כתובת לחידושים ומגמות בתחומי השכר ומכלול ניהול ההון האנושי בארגון, עם חדשות ועדכונים בנושאי מיסים, נהלי עבודה ועוד", אמר. "בנוסף, הוא מציג את הפתרונות שמציעה מלם שכר ללקוחותיה, לצורך שיפור וייעול תהליכי ניהול כוח האדם, ובהם מוצר ייחודי שפותח על ידי החברה – סימולטור השכר, שמאפשר למנהלי הארגון לקבל צפי של הוצאות עתידיות בכל תחומי ההון האנושי וכך לכלכל את הוצאותיו בהתאם".

שלמה איזנברג, יושב ראש ומנהל העסקים הראשי של מלם-תים"מלם שכר שמה את צרכי הלקוח במרכז, תוך שיפור מתמיד של השירות ופיתוח פתרונות טכנולוגיים מתקדמים ומקיפים יותר", סיכם צלאח. "לקוחותינו זקוקים למידע מקצועי מקיף בנושאי שכר ומשאבי אנוש – מידע שלא היה קיים עד כה בצורה מרוכזת".

הכנס נפתח בדברי ברכה של שלמה איזנברג, יושב ראש ומנהל העסקים הראשי של קבוצת מלם-תים. הוא אמר, כי "אנחנו מתפרסים כיום על כל עולם התוכן מסביב לשכר, לרבות פנסיה והעלאת נתונים לאינטרנט. לקוחות לא מתביישים להביע את שביעות רצונם מהמערכות שלנו. נאחל לעצמנו המשך התפתחות בתחום".

לאחר מכן נערכו הרצאות מקצועיות, בהן הוצגו מערכות מתקדמות העומדות לשירות המנהלים בארגון, אחזור מידע, בקרה על תשלומים בארגון, אינטרנט לשירות המעביד והעובד והיערכות לניהול פנסיה וסליקה פנסיונית. עוד שולבו הרצאות בנושאים: פתרונות מתקדמים לניהול פנסיה וסליקה פנסיונית ואחריות המעסיק לביטוח פנסיוני לעובדים.

הכנס נחתם בהרצאתו של אילן לוין, הממונה על השכר במשרד האוצר, שדנה בהתחדשות במערכת יחסי העבודה במגזר הציבורי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים