מיקרוסופט מציעה הצצה ראשונה לאינטרנט אקספלורר 10

לפי שעה, הפרטים על הגרסה הבאה של הדפדפן מבית מיקרוסופט מועטים, אך כבר עתה ברור שהמפתחים יוכלו ליהנות בו מתמיכה רחבה יותר בשפת HTML 5 ● אינטרנט אקספלורר 10 כבר מוצע להורדה מאתר המפתחים של ענקית התוכנה ● במקביל, מסרה הענקית מרדמונד, כי אינטרנט אקספלורר 9 ממשיך לצבור תנופה

שבועות ספורים לאחר שחרור הגרסה המוגמרת של אינטרנט אקספלורר 9 (Internet Explorer 9), מציעה מיקרוסופט (Microsoft) הצצה ראשונה לגרסה הבאה של דפדפן האינטרנט הפופולרי.

לפי שעה, הפרטים על אינטרנט אקספלורר 10 (Internet Explorer 10) מועטים, אך כבר עתה ברור שהמפתחים יוכלו ליהנות בו מתמיכה רחבה יותר בשפת HTML 5. זו מאפשרת, בין השאר, להציע באינטרנט תכני מולטימדיה ללא צורך בטכנולוגיית פלאש (Flash) של אדובי (Adobe).

בנאום שנשא בוועידת MIX 2011, שנערכה אתמול (ג') בלאס ווגאס, אמר דין חכמוביץ', סגן נשיא במיקרוסופט המופקד על אינטרנט אקספלורר, כי "חוויית HTML 5 הטבעית היחידה באינטרנט מוצעת כיום רק באינטרנט אקספלורר 9 שפועל בחלונות 7 (Windows 7)".

הוא הוסיף, כי "באקספלורר 9 יכולים אתרי אינטרנט לרתום את העוצמה של החומרה המודרנית ומערכת ההפעלה המודרנית כדי להעניק חוויה שלא הייתה אפשרית אך לפני שנה. באקספלורר 10 אנחנו ממשיכים לדחוק את הגבולות ומאפשרים למפתחים להשיג תוצאות מרשימות עוד יותר".

גרסת Preview ראשונית של אינטרנט אקספלורר 10 מוצעת כעת להורדה בחינם מהאתר של קהילת המפתחים של מיקרוסופט.

יצוין, כי על פי מיקרוסופט, האקספלורר 9 מוסיף בינתיים לצבור תנופה, מאז שב-24 השעות הראשונות שבהן הוצע, באמצע חודש מרס, הורידו הגולשים 2.35 מיליון עותקים שלו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים