מנכ"ל MLB.com: משתמש אנדרואיד צפוי פחות לרכוש יישומים

"אנחנו לא תומכים בכל טלפון אנדרואיד מכיוון שבנקודה מסוימת, מדובר בהחזר שהולך ונעלם", אמר בוב באומן, מנכ"ל האתר הרשמי של ליגת הבייסבול האמריקנית ● לדבריו, "הסיכוי שמשתמש אנדרואיד יבצע רכישה נמוך יותר, ולכן - החזר ההשקעה על הפיתוח עבור האנדרואיד שונה מזה של הפיתוח לאפל"

אחד מכמה פנים. אנדרואיד

xאם להאמין לבוב באומן, מנכ"ל MLB.com – האתר הרשמי של ליגת הבייסבול האמריקנית – הסיכויים שמשתמשי טלפונים חכמים המבוססים על אנדרואיד (Android) ירכשו יישומים עבור הטלפון שלהם נמוכים מאוד בהשוואה למשתמשי מערכות הפעלה אחרות.

באומן, שהארגון שבראשו הוא עומד מוכר יישום בשם At Bat 11 ב-14.99 דולרים, לא שולל לחלוטין כתיבת יישומים לאנדרואיד, אולם הוא סבור שיש לברור היטב עבור אילו טלפונים כדאי שכל יישום יהיה זמין. "אנחנו לא תומכים בכל טלפון אנדרואיד מכיוון שבנקודה מסוימת, מדובר בהחזר שהולך ונעלם. הסיכוי שמשתמש אנדרואיד יבצע רכישה נמוך יותר, ולכן – החזר ההשקעה על הפיתוח עבור האנדרואיד שונה מזה של הפיתוח לאפל (Apple)", טען.

הוא חזר על הדברים במספר ראיונות שנתן באחרונה. באומן ציין, כי "אנשים פורצים את היישום של MLB ואז מפיצים אותו בחינם בערוצים אחוריים. הרבה יותר קל לעשות זאת באנדרואיד מאשר ב-iPhone, מכיוון שצריך גם לפרוץ את ה-iPhone בכדי להתקין יישומים פיראטיים או שלא דרך חנות היישומים, ורוב האנשים לא טורחים לעשות זאת. במרבית טלפוני האנדרואיד ניתן להתקין בקלות גרסאות פרוצות של יישומים".

עם זאת, באומן תומך בריבוי מערכות ההפעלה לטלפונים סלולריים. "אני לא מעוניין לראות רק חברה אחת שם בחוץ", אמר. הוא צופה בקרוב תמיכה גם במערכות הפעלה אחרות, כגון webOS.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים