עכשיו זה רשמי: כרמלה אבנר מונתה למנהלת ממשל זמין – כפי שפורסם לראשונה באנשים ומחשבים

אבנר צפויה להיכנס לתפקידה באפריל הקרוב, לאחר תקופה ארוכה בה פעל פרויקט ממשל זמין בלא מנהל ● "הצטרפותה של אבנר למשפחת ממשל זמין תאפשר תנופת בנייה והצבת מערך ממשל זמין במרכז העשייה הממשלתית של השירותים לציבור", מסר טל הרמתי, סגן החשב הכללי לנושאי טכנולוגיות ומערכות מידע

כפי שפורסם לראשונה באנשים ומחשבים לפני שלושה שבועות, נבחרה כרמלה אבנר למנהלת ממשל זמין לאחר תקופה ארוכה בה פעל הפרויקט בלא מנהל – כך הודיע היום (א') משרד האוצר. אבנר צפויה להיכנס לתפקידה באפריל הקרוב.

אבנר, כיום סמנכ"ל לפעילות אורקל (Oracle) בנס טכנולוגיות, נשואה, אם לשלושה ומשמשת כמנהלת בכירה זה יותר משני עשורים במערכות מידע ובתפעול בחברות גלובליות, ביניהן נייס (Nice), טבע ו-EDS.

הליך בחירתה במכרז כלל הערכה, במסגרתה כל מועמד הציג בפני ועדת הערכה מצגת של אחד מתוך שלושה נושאים מקצועיים שהוגדרו מראש: רשתות חברתיות, מימוש סלולר בממשלה ומדיניות בנושא פרסום מידע ממשלתי. המצגות התקיימו תוך שמירה על הדיסקרטיות של המועמדים.

טל הרמתי, סגן החשב הכללי לנושאי טכנולוגיות ומערכות מידע, בירך את אבנר על בחירתה ואמר, כי "בשנה האחרונה עסק ממשל זמין, במקביל לקידום עשרות פרויקטים ותשתיות רוחביות, גם בייצוב המערך, גיבוש מחודש של שכבת ההנהלה, הקמת שירות לקוחות וקביעת מתודולוגיות ונהלי עבודה תקינים".

הרמתי הוסיף, כי "הצטרפותה של אבנר למשפחת ממשל זמין תאפשר תנופת בנייה והצבת מערך ממשל זמין במרכז העשייה הממשלתית של השירותים לציבור. ניסיונה הרב במגזר העסקי יסייע לה להתמודד עם האתגרים ולהצליח".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מיכל

    אני לא מבינה רק דבר אחד. איך אתם ידעתם שהיא תבחר לפני המכרז?? זה היה מכרז מכור??

אירועים קרובים