ארצות הברית: הקניות המקוונות לחגים עלו בכ-15%

האמריקנים הוציאו ברשת בחודשיים האחרונים 36.4 מיליארד דולרים - כך עולה מדו"ח שפורסם בסוף השבוע ● התחום הפופולרי ביותר היה בגדים, ואחריו מוצרי אלקטרוניקה ● התכשיטים, לעומת זאת, פיגרו מאחור

קניות החג המקוונות בארצות הברית עלו השנה ב-15.4% לעומת השנה שעברה – כך עולה מדו"ח שפרסמה בסוף השבוע SpendingPulse, חטיבה השייכת לזרוע המחקר של מסטרקארד (Mastercard). הדו"ח מסכם את הקניות שנעשו בארצות הברית ברשת בתקופה שמ-31 באוקטובר ועד 24 בדצמבר. אלה הסתכמו ב-36.4 מיליארד דולרים.

"המסחר המקוון תופס כיום נתח נכבד הרבה יותר מסך המכירות בהשוואה למצב לפי שנתיים", ציין עם פרסום הדו"ח מייקל מק'נמארה, סגן נשיא SpendingPulse בחטיבת המחקר של מסטרקארד.

מק'נמארה הוסיף, כי המכירות המקוונות הרבות ביותר היו בתחום הביגוד, שתפס סך של 18.8% מהן, לעומת 16.9% בשנה שעברה. "שלא במפתיע, גם מוצרי אלקטרוניקה זכו להישגים במכירות, לעומת התכשיטים – שעדיין היו ברמה חיוביות, אבל פיגרו מאחור", אמר.

יצוין, כי בתוך התקופה הנבדקת היו שישה ימים שבמהלכם בוצעו קניות מקוונות בסך של יותר ממיליארד דולרים מדי יום, לעומת שלושה ימים כאלה ב-2009.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים