HP תנהל במיקור-חוץ את תשתית ה-IT של E.ON בחוזה בהיקף 1.4 מיליארד דולרים

ההודעה על החוזה, שנחתם לחמש שנים, נמסרה על ידי שתי החברות בסוף השבוע ● "נראה שמנכ"ל HP החדש אינו מהסס להשתמש בקשרים ובהיכרויות שיש לו עם מנהלים באירופה לטובת הגדלת הנוכחות ביבשת של החברה שבראשותו", כתב אחד האנליסטים, תוך שהוא רומז לעובדה שליאו אפותקר הוא בעל אזרחות גרמנית

ניצחון משמעותי ראשון לליאו אפותקר, המנכ"ל החדש יחסית של HP: החברה תנהל במיקור-חוץ את תשתית ה-IT של ענקית התשתיות והאנרגיה הגרמנית E.ON – כך הודיעו שתי החברות בסוף השבוע. החוזה הוא למשך חמש שנים, והיקפו הכספי נאמד ב-1.4 מיליארד דולרים.

עוד טרם ההסכם, סיפקה HP ל-E.ON ציוד טכנולוגי, שירותי תמיכה ושירותי הדפסה מנוהלים. לאחר העברת ניהול ה-IT למיקור-חוץ, תשמש HP בנוסף כאינטגרטורית תפעולית בפרויקטים טכנולוגיים, תוך עבודה שלובה עם ספקיות IT אחרות של E.ON. כעת, HP תטפל בכל היבטי המיחשוב של ענקית האנרגיה, המונה יותר מ-80 אלף עובדים. בשל החוזה, יעברו 1,100 עובדי המיחשוב של E.ON להיות עובדי HP.

אדגר אשנברנר, מנמ"ר E.ON, אמר ש-"החברה נדרשת לשירותי IT חדשניים, זריזים וגמישים. ל-HP יש ניסיון מוכח במיקור-חוץ של מערכות גדולות ברמה הגלובלית. אני מצפה מהם להוריד את עלויות הוצאות המיחשוב ולצמצם את מורכבות מערך המיחשוב".

מ-HP נמסר, כי "העברת העבודה ב-IT למיקור-חוץ תעניק ל-E.ON יתרון תחרותי וגמישות חשובה להמשך צמיחתה כשחקנית מרכזית בשוק האנרגיה הגלובלי. חברות שירות כדוגמת E.ON נדרשות ליציבות רבה כבסיס לשביעות רצון הלקוח, תוך יכולת תגובה לשינויים ברגולציות ובמקורות האנרגיה הצפויים בשנים הבאות".

אנליסטים העריכו שההסכם הענק מסמן ניצחון משמעותי עבור אפותקר, שנכנס לתפקידו בספטמבר האחרון. "נראה, כי אפותקר לא מהסס להשתמש בקשרים ובהיכרויות שיש לו עם מנהלים באירופה לטובת הגדלת הנוכחות ביבשת של החברה שבראשותו", כתב אחד מהם, תוך שהוא רומז לעובדה שאפותקר הוא בעל אזרחות גרמנית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים