טים דאן, CA: "ניהול האבטחה הפך לאחד הגורמים המרכזיים שמונעים מהארגונים להיכנס לענן"

"כל ארגון חייב לשאול את עצמו בבואו להיכנס לעולם הענן מי הם האנשים המורשים לגשת למידע, לאיזה מידע הם מורשים לגשת, ומה אותם אנשים מורשים לעשות עם מידע זה", אמר טים דאן, סגן נשיא לאבטחת מידע ב-EMEA של CA ● הוא הוסיף, כי CA" מתקדמת לקראת מימוש החזון להפוך לספק המוביל בניהול סביבות ענן"

29/11/2010 09:40

"הקושי סביב נושא ניהול הגישה הפך לאחד הגורמים המרכזיים שמונעים מהארגונים להיכנס לטכנולוגיות ענן, ומהתחום כולו להצליח", אמר טים דאן, סגן נשיא לאבטחת מידע ב-EMEA של CA, בראיון לאנשים ומחשבים. לדבריו, "יש שלוש שאלות מהותיות שכל ארגון חייב לשאול את עצמו בבואו להיכנס לעולם מיחשוב הענן: מי הם האנשים המורשים לגשת למידע, לאיזה מידע הם מורשים לגשת, ומה אותם אנשים מורשים לעשות עם מידע זה. מבט על השאלות הללו מגלה שאלו הן השאלות ש-CA, מאז ומתמיד, נתנה עבורן מענה ללקוחותיה".

דאן, שביקר בשבוע שעבר בארץ, אמר, כי CA ממשיכה לדבוק בחזון שהציגה לפני שלוש שנים, שבמסגרתו הצהירה שהיא תהפוך לחברה המובילה בניהול סביבות ענן. לדבריו, ניהול האבטחה הפך ב-CA לתחום מוביל, שמניב זרם רווחים משמעותי, כך שהחברה מתכוונת להמשיך ולהשקיע בתחום ולחזק את יכולותיה בווירטואליזציה ובמיחשוב ענן. "הודות לניסיון שצברנו בשלושה עשורים של פעילות אינטנסיבית בתחום אבטחת המידע והתמחות בניהול אימות זהויות וגישה בפרט, אנו מחזיקים ביתרון יחסי מול ספקים מתחרים שמגששים דרכם בתחום מיחשוב הענן", אמר דאן.

לדבריו, CA צפויה להמשיך להציג אסטרטגיית רכישות אגרסיבית, כפי שהציגה בשנים האחרונות. בשנה האחרונה לבדה, רכשה CA חברות בלמעלה מחצי מיליארד דולרים. האחרונה שבהן הייתה ארקוט מערכות, המספקת פתרונות למניעת הונאות ולאימות זהויות במיחשוב ענן, בעסקה של כ-200 מיליון דולרים, שבוצעה במזומן. "ארקוט משלימה את ההיצע שלנו בתחום אבטחת הענן. באמצעות יכולתה הטכנולוגית אנו יכולים להציע עתה שירותי ניהול אימות זהויות רחבים יותר, תוך הגנה חזקה יותר על טרנזקציות מסחר אלקטרוני, תחום שעומד להיות מרכזי בעולם השירותים מבוססי ענן". לדבריו, הרכישות מהוות צעד נוסף בדרך לחיזוק אסטרטגיית הענן של CA והרחבת יכולותיה בווירטאוליזציה ובמיחשוב ענן.

דאן אמר, כי CA צברה ידע עצום ביחס לאיך אמור הארגון להגן על העסק שלו, איך לנהל באופן יעיל ומאובטח את התשתית וכיצד ניתן לכוונן זאת ליעדים העסקיים של הארגון. "הלקוחות נמצאים בשנים האחרונות במסע התבגרות ביחס למחשוב ענן. בשלב הראשון הם ביצעו וירטואליזציה למערכות הפיזיות, הפנימיות בדטה-סנטר. בשלב השני החלו לבנות שירותים עבור הלקוחות הפנימיים בארגון, ויצרו ענן פרטי. בהמשך הם החלו לאפשר הוצאת שירותים לגופים חיצוניים. מה שנוצר הוא מעין ענן היברידי, בעל אפיונים של ענן פרטי וציבורי, אך רוב היכולות עדיין מכוונות פנימה. כעת, שלב ההתבגרות הבא הוא שימוש רב יותר בשירותים חיצוניים שמקורם בעננים שמציעים ספקים חיצוניים, כך שכל מערך המחשוב שלהם צפוי להפוך לפתוח יותר", הסביר דאן.

הוא הוסיף, כי התרשם שארגונים נכונים למנף ולפתוח עצמם למיחשוב ענן, אך עדיין יש דאגה רבה באשר לדרך הנכונה ביותר לבצע זאת, כשדגש חזק מושם על האופן בו ניתן להיפתח החוצה באופן מאובטח. לדבריו, כל ארגון חייב לוודא שמדיניות האבטחה שלו תואמת לזו של ספקי השירותים מולם הוא עובד. "אין זה עניין פשוט. זה בהחלט אתגר, אבל התחום הולך ומבשיל, כך שזה רק עניין של זמן. בכל מקרה, תמיד יהיה לדעתי תמהיל מסוים של ענן פרטי וציבורי", אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים