מיקרוסופט השיקה את Lync 2010 בישראל

ההשקה של פלטפורמת התקשורת והטלפוניה הארגונית החדשה בוצעה בפתיחת אירוע Tech Ed 2010, שעורכת החברה בימים אלה באילת ● הפלטפורמה מיועדת לשווקים העסקי והארגוני כאחד, כדי לתת פתרון מקצה לקצה עבור כל היכולות שמוצעות כיום בתקשורת המודרנית, ובאמצעות ממשק אחוד ● מיקרוסופט מעוניינת להעביר את החברות ממרכזיות ה-PBX הוותיקות לפלטפורמה החדשה

שבוע לאחר ההשקה העולמית, השיקה מיקרוסופט (Microsoft) את פלטפורמת התקשורת והטלפוניה הארגונית החדשה Lync 2010. ההשקה בוצעה בפתיחת אירוע Tech Ed 2010, שעורכת החברה בימים אלה באילת.

מיקרוסופט מייעדת את פלטפורמת Lync 2010 לשווקים העסקי והארגוני כאחד. זאת, כדי לתת פתרון מקצה לקצה עבור כל היכולות שמוצעות כיום בתקשורת המודרנית, ובאמצעות ממשק אחוד – החל בשיחות קוליות דרך שימוש בהודעות שמוגדרות כהודעות מיידיות ועד לשיחות וידיאו באמצעות IP.

מטרתה של מיקרוסופט היא "לעזור" לחברות לוותר לחלוטין על שימוש במרכזיות ה-PBX הוותיקות לטובת השימוש בפלטפורמה החדשה, המבוססת לחלוטין על פרוטוקול האינטרנט. לצורך כך היא גייסה למשימה ממשק שמבוסס על ממשק האופיס (Ribbon), שמתממשק עם שירותים חיצוניים דוגמת חלונות לייב (Windows Live), יאהו! (!Yahoo) ו-AOL. לפי מיקרוסופט, פלטפורמת ה-Lync תהיה זמינה גם כחלק מהשירותים המקוונים של החברה, וכן תוטמע באופיס 365 (Office 365), שתושק בארץ בשנת הפעילות הקרובה.

בחברה טוענים שדו"ח של פורסטר (Forrester) בנושא המערכת החדשה קובע שניתן להגיע להחזר השקעה בתוך שנה בלבד, ובתקופה של שלוש שנים להשיג אפילו החזר שגבוה במקצת מ-100% בשנה.

"הפלטפורמה החדשה מממשת את החזון של מיקרוסופט לאחד בין כל צורת התקשורת המודרנית", אמר דני ימין, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל.

כאמור, ההכרזה על Lync 2010 היא ההכרזה הראשונה שיוצאת מ-Tech Ed 2010. הכנס מתקיים בהשתתפות יותר מ-3,000 אנשים, החל ממנמ"רים ועד למפתחי תוכנה. בנוסף, משתתפים בו יותר מ-20 בכירים ממיקרוסופט העולמית. הנושא העיקרי שלו הוא פתרונות הענן שמציעה החברה למגזרים הארגוני והעסקי והשילוב של תשתיות האזורה (Azure) וחבילות היישומים המקוונות. כן תהיה בו התייחסות לאימוץ של חלונות 7 (Windows 7), אופיס 2010 (Office 2010) ו-SharePoint 2010, מאז הושקו בארץ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים