מטריקס הקימה מערכת ממוחשבת לניהול מרכז ההפצה והלוגיסטיקה של קרביץ; ההיקף: מיליון שקלים

המערכת, WMS, תבצע ניהול מלא של כל תהליכי העבודה במרכז הלוגיסטי של קרביץ, ובכלל זה ניהול המלאים והפריטים על פי הכללים המאפיינים את תעשיית הציוד המשרדי והפצת הסחורה ללקוחות החברה ● כמו כן, המערכת מאפשרת לבצע אופטימיזציה לניהול המחסן בזמן אמת

חטיבת המערכות העסקיות של מטריקס (Matrix) השלימה יישום מערכת לוגיסטית WMS (ר"ת Warehouse Management System) במרכז הלוגיסיטי של קרביץ, הממוקם במודיעין. היקף הפרוייקט נאמד במיליון שקלים.

מערכת ה-WMS תבצע ניהול מלא של כל תהליכי העבודה במרכז הלוגיסטי של קרביץ, ובכלל זה ניהול המלאים והפריטים על פי הכללים המאפיינים את תעשיית הציוד המשרדי והפצת הסחורה ללקוחות החברה. כמו כן, המערכת מאפשרת לבצע אופטימיזציה לניהול המחסן בזמן אמת.

המרכז הלוגיסטי של קרביץ כולל אלפי סוגים שונים של פריטים בארבעה אזורים. עובדי המרכז יכולים לבצע תהליך קליטת סחורה וליקוט באמצעות  כ-50 מסופונים. בסיום התהליך, מפעילה המערכת פונקציה של בקרה המונעת כמעט לחלוטין טעויות מול הלקוחות. לקרביץ מערך הפצה ארצי, המפיץ את מוצריה מהמרכז הלוגיסטי לכ-10,000 לקוחות ברחבי ישראל, הכוללים סיטונאים, רשתות שיווק, לקוחות מוסדיים, יצרנים, משרד הביטחון ואחרים.

לדברי אורן בלנק, מנהל התפעול של קרביץ, "ניהול מרכז ההפצה שלנו נחשב למורכב בשל השילוב של מגוון לקוחות רחב , פריטים בתצורות שונות ויחידות מידה משתנות. יישום המערכת בוצע באופן חלק, ללא הפסקה של פעילות המחסן אף לא ליום אחד".

חנן וולמן, מנהל תחום WMS בחטיבת המערכות העסקיות של מטריקס, אמר, כי "המערכת מסייעת להשגת ייעול וארגון באופן קבלת הפריטים ושינועם לנקודות המכירה.  היא מספקת לקרביץ מענה לבעיות זמינות ושקיפות המלאי, מאפשרת לחבר לייעל את נתיב הליקוט, מקצרת זמני חיפוש של פריטים המאוחסנים במרכז הלוגיסטי וומאפשרת קבלת דיווחים שונים בזמן אמת ושיפור השרות ללקוח הסופי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים