רמי נאסר, בכיר טכנולוגי ב-CA אירופה: "עולמות הגיבוי והשחזור חשובים היום יותר מתמיד"

"למרות הכול, עדיין יש לארגונים הרבה מה לעשות בעולמות הניהול של הגיבוי והשחזור וההיערכות לקראת אסון; מנהלים אינם רוצים לעצמם נזקים בשל אסון טבע, או נפילת מערכות", אמר נאסר באירוע שערכה אבנט תקשורת, מפיצת מוצרי CA בשוק המקומי ● יהונתן רגב, מנכ"ל אבנט, אמר, כי "למרות המיתון, חווינו בישראל עליה במכירות; אני צופה שבהמשך השנה וב-2011 הן תצמחנה בשיעור של 25%"

"אף על פי שמערכי ה-IT הארגוניים צמצמו את פעילותם והקפיאו פרויקטים ורכישות של מוצרים טכנולוגיים, בשל המיתון בשנה וחצי האחרונות, לא חווינו צמצום שכזה בעולמות הגיבוי והשחזור. זאת, כיוון שבניגוד לעבר, מנהלים עסקיים, ולא רק מנמ"רים ומנהלי תשתיות, מבינים כיום את החשיבות של תחום ההמשכיות העסקית. הם משקיעים בו, בשל ההפנמה שבלא הנכס הארגוני שהוא המידע – לארגון אין זכות קיום", כך אמר רמי נאסר, מנהל טכנולוגי בכיר ב-CA אירופה. נאסר הגיע ארצה לרגל אירוע השקת גרסה 15 של משפחת מוצרי ARCserve, פתרונות הגיבוי וההמשכיות העסקית של החברה. האירוע נערך הבוקר (ב') על ידי אבנט תקשורת, מפיצת מוצרי CA בשוק הישראלי, בהרברט סמואל 88 בתל אביב.

נאסר אמר, כי "למרות הכול, עדיין יש לארגונים הרבה מה לעשות בעולם ניהול הגיבוי והשחזור ובעולם ההיערכות לקראת אסון. מנהלים אינם רוצים נזקים בשל סוג כלשהו של אסון טבע או נפילת מערכות. הם בפירוש הפנימו את חשיבות התחום ואת כורח המציאות להשקיע בו, כדי להביא את הארגון להמשכיות עסקית ברמה גבוהה". לדבריו, "נדרש להגן על המידע הארגוני מפני מגוון רחב של סיכונים ואיומים. בשל הגידול האקספוננציאלי בנפח הנתונים המיוצרים בארגון, הם חייבים להיות ערוכים ומצוידים היטב לקראת חזרה מהירה לפעילות לאחר אסון או תקלה".

"כדי ליצור תשתית מוגנת ואמינה, הארגון זקוק להגנה מקיפה על הנתונים, שתסייע להתאושש מתקלות עוד בטרם שנפילת המערכות תשפיע לרעה על הפעילות העסקית ועל הקשר עם הלקוחות", הוסיף נאסר. הוא הסביר, כי "המטרה היא להשיג המשכיות עסקית גבוהה יותר ולהביא לזמינות המידע הארגוני, תוך צמצום העלויות הכרוכות בכך. מנהלי IT מחפשים פתרונות שיענו על כמה צרכים במקביל: צמצום משך הפעולות, צמצום משאבי המיחשוב לגיבוי, מיכון של ניהול האחסון והצורך בשחזור וגיבוי בסביבות וירטואליות. חברות רבות חוו, וממשיכות לחוות, אובדן מידע. השאלה תמיד היא בתוך כמה זמן יחזרו לכושר פעילות מלא. יש לקצר את הזמן הזה ככל שניתן".

הוא אף דיבר על משפחת הפתרונות של החברה שהושקה בישראל, ואמר, כי היא "מאפשרת הגנה על מידע עסקי קריטי של ארגונים למגוון רחב של סביבות עבודה. קו המוצרים CA ARCserve r15 החדש מכיל פתרונות מקיפים, המאפשרים שליטה שלמה על הסביבה הדינמית של הארגון, הגנה גבוהה על הנתונים ויכולות גיבוי ושחזור של המערכות, היישומים".

נאסר, בתחילת שנות ה-30 לחייו, הוא תושב טירה לשעבר. יש לו תואר שני במדעי המחשב, והוא התקדם בתוך פחות מעשור לתפקיד בכיר במטה CA באירופה. הוא אמר על השוק הישראלי, כי הוא "תחרותי ביותר, צפוף ומרובה מתחרים. למרות זאת, אנחנו שולטים בו".

הכנס נפתח בדברים של יהונתן רגב, מנכ"ל אבנט תקשורת, שאמר, כי החברה חוותה עליה במכירות גם בישראל, וכי הוא צופה שבהמשך השנה וב-2011 תצמחנה המכירות בשיעור של 25%. לדבריו, המוצר, בגרסאותיו הקודמות, מוטמע בקרב מגוון לקוחות ממגזרים שונים, בהם הביטחוני, תעשיית ההיי-טק, התחום המוניציפאלי וכן בארגוני SMB. "הרציונל מאחורי חבילת התוכנה הוא שה-IT של הארגון צריך להימצא ברקע, אין להרגיש בנוכחותו", הסביר רגב. "גם אם יש תקלות במערכות IT – הפעילות העסקית חייבת להימשך כרגיל".

הוא ציין, כי אבנט מייצגת את CA זמן רב, ומזה יותר משנתיים היא המפיצה הבלעדית של מוצרי הגיבוי והשחזור של החברה. רגב סיים בציינו, כי "CA מספקת פתרונות להמשכיות עסקית, המאפשרים לארגון בעולם תחרותי להימצא צעד אחד לפני מתחריו: לעבוד ולקיים פעילות סדירה, גם כשיש תקלה במערכות ה-IT".

ביאטריס קבררה, מנהלת הפצה של CA לאזור EMEA, הציגה את אסטרטגיית החברה בתחום. חתם את האירוע אודי טבוך, מנהל הטכנולוגיות של אבנט תקשורת, שהדגים את המוצר CA ARCserve D2D. לדבריו, "התוכנה מבטיחה את זמינות הנתונים, מספקת כלים אינטואיטיביים וקלים לשימוש, טכנולוגיה וביצועים המציבים רשת הגנה על הנתונים בכל רחבי הארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים