12 חברות ישראליות נבחרו על ידי גרטנר כ-Cool Vendors ל-2010

Cool Vendor מוגדרת כ"כחברה קטנה המציעה טכנולוגיות פורצות דרך, או פתרונות חדשניים, המאפשרים למשתמשים לבצע פעולות שלא ניתן היה לבצע קודם" ● מדובר בנתון גבוה פי שניים לעומת השנתיים האחרונות ● ברוך גינדין, מנכ"ל גרטנר המזה"ת: "זו הוכחה נוספת לעובדה שישראל הינה אחת המדינות המובילות בעולם בתחום היי-טק"

אנחנו בפנים. גרטנר

12 חברות ישראליות, מתוך 150 חברות שנבחרו בדירוג, זכו השנה בתואר Cool Vendor – תואר אותו מעניקה גרטנר (Gartner) העולמית מדי שנה לחברות הפועלות בתחומי ה-ICT וההיי-טק. מדובר בנתון מספרי כפול מכמות החברות הישראליות שנבחרו לרשימה ב-2008 וב-2009. זו השנה השביעית ברציפות בה גרטנר מפרסמת את רשימת ה-Cool Vendors, כאשר החברות ברשימה נבחרות לפי עמידה בקריטריונים של חזון ופיתוח טכנולוגי, יישום, ניהול תהליכים ותפעול.

Cool Vendor מוגדרת כ"כחברה קטנה המציעה טכנולוגיות פורצות דרך, או פתרונות חדשניים, המאפשרים למשתמשים לבצע פעולות שלא ניתן היה לבצע קודם". עוד קובעת ההגדרה, כי "לטכנולוגיה יש סיכוי להטביע חותם על השוק, על התנהגות הצרכנים, ויש לה, או שתהיה לה – השפעה עסקית, ולא רק טכנולוגיה לשמה".

בהתייחסו לנתון המספרי הגבוה של חברות ישראליות שברשימה, אמר ברוך גינדין, מנכ"ל גרטנר המזה"ת, כי "עובדה זו מהווה הוכחה נוספת לכך שישראל הינה אחת מהמדינות המובילות בעולם בתחום ההיי-טק ". לדבריו, "גרטנר מאמינה, כי החדשנות הגלובלית שמפגינות החברות הנבחרות תניע שיתופי פעולה טכנולוגיים עם ארגונים גדולים, וכך תקבלנה אותן חברות הזדמנות לקדם את מוצריהן, להשיג השקעות המשך, ולהמשיך את ההתפתחות העסקית שלהן".

הנבחרות

להלן החברות הישראליות שנבחרו השנה כ-Cool Vendor של גרטנר:

PNMsoft, המתמחה בהקמת יישומי רשת דינמיים, המתפקדים כמרכז עצבים לוגיסטי ומספקים כלים לשיפור תהליכים עסקיים ארגוניים. החברה נבחרה בקטגוריית ניהול תהליכים עסקיים (BPM).

פונטיס (Pontis), המספקת פתרונות שיווק מכווני תוכן בזמן אמת לספקיות תקשורת סלולרית ולספקי קול, אינטרנט וטלוויזיה. החברה נבחרה בקטגוריית מיחשוב מוכוון תוכן (Context –Aware Computing) זו השנה השנייה ברציפות.

קונפידלה (Confidela), המספקת תוכנה לאבחון ולתיקון מחשבים דרך הרשת. החברה נבחרה בקטגוריית הגנה על נתונים ותשתיות.

ברייטוויו סיסטמס (BrightView Systems), המספקת כלים לבקרה ולמיטוב של תהליכים המבוססים על מערכות מדידה מקוונות, עבור תעשיית התאים הסולריים. החברה הוגדרה על ידי גרטנר כבעלת פוטנציאל גבוה להשפיע באופן נרחב על אימוץ טכנולוגיות סולריות. היא, באופן טבעי, נבחרה בתחום תעשיית האנרגיה הסולארית.

נ-טריג (N-trig), שהיא אחת מהחברות הבודדות המספקות רכיבי תוכנה וחומרה, ומפתחת טכנולוגית מולטי-טאץ' למסכי מגע. היא נבחרה בקטגוריית מיחשוב משתמש.

פריימסנס (PrimeSence), חברת מוליכים למחצה המספקת טכנולוגיות למכשירים בתלת ממד לשוק הצרכני. הטכנולוגיה של פריימסנס מפשטת את השליטה על הציוד האלקטרוני באמצעות תוכנה ללכידת תנועת הגוף. היא נבחרה בקטגוריית מכשירי הדמיה ממוחשבת ותצוגה.

פייס.קום
(Face.com), המפתחת  אלגוריתם לזיהוי אוטומטי של פנים בתמונות. החברה נבחרה בקטגוריית טכנולוגיות ווב (Web).

אקטיב-בייס
(ActiveBase), המייצרת מערכת לשיפור ביצועים ולאיכות השירות ליישומים מבוססי בסיסי נתונים. פתרונות החברה מסייעים בניהול הבקשות לבסיסי הנתונים השונים ולהגבלת נגישות המשתמשים למידע רגיש, כגון נתוני שכר. החברה נבחרה בקטגוריית אבטחת יישומים.

צ'קמארקס (Checkmarx), המפתחת ומספקת מערכות לבדיקות קוד אוטומטיות לגילוי בעיות אבטחת מידע, בעת תהליך פיתוח תוכנה. היא נבחרה בקטגוריית אבטחת יישומים.

קליפסינק (ClipSync), חברה בבעלות ישראלית הפועלת בארה"ב, מפתחת פלטפורמה של טלוויזיה חברתית ומספקת יכולות אינטראקטיביות לקהל הצופים. היא נבחרה בקטגוריית המדיה.

אלטור נטוורקס (Altor Networks), חברה בבעלות ישראלית הפועלת בארה"ב, אשר נוסדה על ידי עובדים לשעבר של צ'ק פוינט (Check Point) ומספקת פיירוול (Firewall) לשימוש בסביבות וירטואליות. היא נבחרה בקטגוריית מיחשוב משתמש.

פאנאיה (Panaya), המספקת פתרונות לניתוח, להרצת בדיקות, לביצוע שינויים ולפתרון פגמים וטעויות הקיימים בהטמעות של מערכות ERP. היא נבחרה בקטגוריית מערכות תומכות סאפ (SAP).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים