החברה לאוטומציה: מטרופולי-נט מבזה את בית המשפט – לא מעבירה מסמכים בפרשת בשמת-טבעון

החברה לאוטומציה זכתה ב-2008 במכרז לאספקת שירותי מיחשוב למועצה המקומית בשמת-טבעון, והייתה אמורה לקבל ממטרופולי-נט את הנתונים הדרושים להסבת המערכות ● היא לא עשתה כן, גם לאחר פסיקה של בית המשפט ● גורם בכיר בחברה: זה צעד בריוני ● מטרופולי-נט: אנו מצרים על כך שהשיטה בה בחרה האוטומציה להתמודד עם כשלון מקצועי הינה בהפניית אצבע מאשימה כלפינו

החברה לאוטומציה פנתה בבקשה דחופה לבית משפט השלום בחיפה לדון בתלונתה שלפיה חברת מטרופולי-נט מקבוצת מלם מפירה פסיקה של בית המשפט. זה הורה לה בינואר האחרון להעביר לחברה לאוטומציה את כל המידע הטכני והממוסמך הנוגע למכרז המיחשוב של הרשות המקומית בשמת-טבעון, על מנת שתוכל להתחיל בביצוע הסבות המערכות של מטרופולי-נט למערכותיה היא. לטענת החברה לאוטומציה, מטרופולי-נט טרם עשתה זאת.

החברה חויבה בפסק הדין להעביר נתונים בתחום הגבייה, שכר, הנהלת חשבונות, מלוות, תקציבים בלתי רגילים, מערכת החינוך, מערכת הרווחה, רישום תלמידים לגני הילדים וטפסים והנחיות הקשורים לביצוע הרישום.

"מדובר בצעד בריוני שמנוגד לכל מינהל תקין ומערכת יחסים עסקיים בין חברות מתחרות", אמר גורם בכיר בחברה לאוטומציה. הוא ציין, כי בינואר הגיעו הצדדים להסכם שקיבל תוקף של החלטה ולפיו תעביר מטרופולי-נט תוך שבעה ימים מיום קבלת פסק הדין את כל המידע תמורת הסדר חובה מול הרשות המקומית.

"אחרי ששולם חובה במלואו על ידי המועצה המקומית, ולמרות פסק הדין, מטרופולי-נט אינה מפסיקה לנקוט בתרגילים של התחמקות מהעברת הנתונים, תוך נקיטת סחבת והבטחות שווא, כי מדובר בעניין טכני בלבד, שיוסדר בתוך כמה ימים", כתבה החברה לאוטומציה לבית המשפט. לדבריה, "רק אחרי פניות חוזרות ונשנות ואיומים לפנות לערכאות, ניאותה מטרופולי-נט להעביר נתונים חלקיים בלבד, שפוגעים בטיב השירות לתושב ובשמה המקצועי של החברה לאוטומציה, וזאת – בניגוד גמור לפסק הדין".

דפנה רבינוביץ', מנכ"ל מטרופולי-נט, מסרה בתגובה, כי "לפני כשנתיים התקיים מכרז לאספקת שירותי מיחשוב בבשמת-טבעון. חברת מטרופולי-נט, משיקולים שונים, בחרה לא להשתתף במכרז. החברה לאוטומציה זכתה בשל היותה ספק יחיד. נכון להיום, האוטומציה לא מצליחה להסב את הנתונים למערכות המידע שלה ולממש את זכייתה במכרז. מטרופולי-נט עושה ככל יכולתה על מנת לסייע לאוטומציה בהסבת המערכות וחילופי המיילים הרבים על ההסברים המקצועיים, יעידו על כך. לחברת מטרופולי-נט לא נותר, אלא, להצר על כך שהשיטה בה בחרה האוטומציה להתמודד עם כשלון מקצועי הינה בהפניית אצבע מאשימה כלפי חברת מטרופולי-נט. התביעה תתברר בית המשפט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים